28.12.2013

WHAT I GOT FOR CHRISTMAS?

Teistä jotkut halus että mää esittelisin mun joululahjat ja kun ne lojui mun lattialla niin päätin ottaa niistä kuvat ja näyttää teille. Kuvaaminen on vähän hankalaa nykypäivinä sillä päivät on kokoajan pelkkää synkkyyttä ja harmautta.

Sain kumminkin  tarpeellisia ja ihania lahjoja kaikilta, sekä olin ihan yllättynyt mitä kaikkea sainkaan! En tosiaan toivonut melkein mitään ja on ihanaa miten jotkut on osannu ostaa mulle mun näköisiä lahjoja. Oon tosi tyytyväinen omiin lahjoihini!
kollaasi
1/ Kerään valkoista iittalan Teema-astiastoa. Sain sarjaan kuuluvan teekannun sekä kaksi kuppia. 2/ Rakastan kirkkaita Kartio laseja ja sain niitä neljä, kaksi kesä mukia sekä fonduesetin. 3/ Varmaan ainoa mitä toivoin oli korkea vartiset valkoiset converset. 4/ Vilu toi tän pipon mulle eilen illalla. Rakastuin heti sen väriin ja siihen että se oli just sen mallinen mitä halusin, Kiitos.♥ Myöskin kaksi uutta kaulahuivia.
kollaasi2
5/ Uus pyyhe jonka varmaan laitan talteen! 6/ Kultapuro-sarjaan kuuluva kaulakoru on tosi kaunis ja siro, kiitos isi ♥ 7/ Pari toivomusta toteutui tässäkin kuvassa, meidän vaaka ku alko olla jo vähän rikki. Kinuskikissan reseptikirja on täynnä tosi hyviä reseptejä ja yksinkertaisia ohjeita. Oon katellu tätä aina kun ollaan pyörähdetty Suomalaisessa kirjakaupassa ja äiti näköjään huomasi sen. 8/ Kokonaan valkoiset hotellilakanoilta näyttävät pussilakanat.
kollaasi1
9/ Tämä tuli aivan yllätyksenä. Guessin hajuvedet on tosi hyvän tuoksusia ja tästä puhumattakaan. 10/ Ted Bakerin meikkipussi oli kans aivan yllätys mulle. Tää on niin söpö etten mää raski ees käyttää.. 11/ YSL ripsari joka tuleekin tarpeeseen. 12/ Sekä klippotekin paras hiuslakka ja uusi puuterisivellin.
kollaasi3
13/ Tarpeellinen vihko sekä hyvän tarinan sisältävät Pezit minkä takia sain ne :-D 14/ Rakkalta isoveljeltä lahjakortti. 15/ Annilta sain tämän Pentikin koristeporon, kiitos ♥ 16/ Tämän mää ostin vähän niinku itelleni. Mää näin tän laukun -70% alennuksessa ja pakkohan se oli saada - hintaa jäi vain 11€. Harvoin löytää mustaa piecesin laukkua noin halvalla. Ainakin tulee tarpeeseen ja ulkonäkö miellyttää ainakin minua!
064
Sekä tähän loppuun mun alelöydöt :-D Voisko näitä ees löydöiksi sanoa. En tiedä olenko ainoa joka vihaa yli kaiken alennusmyyntejä ja kiertää ne mahdollisimman kaukaa? Mää vihaan sitä ihmispaljoutta ja sitä miten kaikki menee yhtä sekaisin kun ennen joulua. Ennen siellä pystyi edes sovittamaan vaatetta ilman jonoa.
Mää kävin eilen siis vaan etsimässä tarvitsemaani, eli alusvaatteita sillä niistä loppuu koot heti. Sukat, ripsiliima sekä matkoille mukaan otettava alusvaatepussi oli tarpeellisen oloista joten ne lähti sitten sivussa matkaan. Löysittekö te kumminkin jotain alennusmyynneistä vai välttelettekö niitä?

10 kommenttia:

  1. tiiätkö yhtään mistä tuo Ted Bakerin meikkipussi on? :-) ja ihania lahjoja oot kyllä saanu! :-) mää ainaki välttelen alennusmyyntejä, en nimittäin oo uskaltautunu edes lähtemään sinne pyörimään koska tuntuu että mun pää hajoais siinä ihmispaljoudessa ekan viiden minuutin sisällä.. :-D ehkä vuoden vaihteen jälkeen vois käydä kattoon jos joku ois mullekki sinne jotain jättäny, vaikka yleensä mun alennusmyyntishoppailutki koostuu normaalihintasista tuotteista, eli eihän niitä edes aleshoppailuiksi voi sanoa.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En valitettavasti :-( Joo just sama mulla, se ihmispaljous saa mut niin ärsyyntymään ja mäkin koitan varmaan käydä seuraavana vuonna kattomassa ;-D

      Poista
    2. Mä ainakin olen duetosta hommannut ted bakerin juttuja :)

      Poista
    3. Tiedän ainoastaan sen ettei tuota ole Rovaniemeltä ostettu :-)

      Poista
  2. Miten oot saanu tuonne sivulle nuo instagram, bloglovin jne widgetit? :) Tai osaiks neuvoo miten ne laitetaan sinne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anna on piirtänyt mulle nuo kuvat ja laitoin niihin linkit :-) Enempää en osaa neuvoa

      Poista
  3. Mistä tuo ruusu paita on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En näe missään ruusupaitaa mutta ruusukuvioisen alusvaatepussin :-D

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox