6.12.2013

LUUKKU 6: ITSENÄISYYSPÄIVÄ KUVINA

kuudes luukku
009
028
Heräsin 10 aikoihin ylös. En koskaan jaksa nukkua liian pitkään koska mun mielestä päivä menee pilalle silloin.
024
Väsäsin itelleni kevyen aamupalan, lohileipiä ja piristykseksi passionit.
036
Aloin meikkailemaan samalla kun katsoin mun yhtä lempparil lastenleffaa ku Atlantis, joka näin pitkästä aikaa. Meiltä löytyy se pleikka ykköselle pelinä ja se leffaki on niin hyvä. :-D Tykkäätteks te siitä?
029
039
Alko oleen jo kiire kihartaan hiuksia, mutta onneks Roosa saapukin jo paikalle. Saatiin yhessä väkerrettyä mulle aika nopeasti kiharat kuivumaan päähän, jotta ne pysyis hyvänä.115Unohdin ottaa itsestäni kuvan ennen juhliin lähtöä, joten tässä on jälkeenpäin otettu kuva. Mulla oli aika tumma silmämeikki ja kiharat oli paljon ihanemmat ennen lähtöä. Tässä ne on jo noh.. aika lässähtäneenä.
103
Kymmenisen minuuttia lähtöön, eli äkkiä juhlavaatteet päälle.
086
Nokka kohti keltakangasta!
077
Pöydät notku ruokaa, jotka ei nyt ollut semmoisia mitä olin kuullut kaksi vuotta vanhemmilta.
085
Näkyhän siellä tuttujakin, ihana Anna hänen seuralaisensa kanssa. No ei, Anna on yli-ikäinen ja oli tuolla jakamassa nuorisovaltuuston kunniaa kahdelle nuoria työllistävälle yritykselle.
074
Riikka oli laittanut ihanasti kynnet ja kaikki sävysävuun!
041
Ja lisää tuttuja kasvoja. Kaks ihanaa tyttöä joita mulla on aina kauhea ikävä! Tämän jälkeen lähdinkin jo kotiin, sillä mun mielestä nuo juhlat oli mitäänsanomattomat.
125
Kotiin tullessa vaihdoin juhlavaatteet pois, sillä mun veli ei alkanut mua kuvaamaan joten mun kuvat jää pois. Aloin vähän ajan päästä väsäämään meille alkuruokia, kampasimpukka-juustosalaattia
129
Pöytä katettiin ja alotettiin alkupala!
137
139
Pääruoka oli taas ihan sika hyvää!
146
Ja jälkiruuaksi minttujäätelöä ja minttusuklaamuffinssi, nams!
147
155
Sitten kattoin vähän aikaa linnanjuhlia, puvut oli ihania ja mun mielestä tuo tilaisuus oli paljon kiinnostavampi kun aikaisempina vuosina. Vaikka vanhoja perinteitä täytyykin kunnioittaa.

169
Sitten mää suuntasin saunaan. Ja saunan jälkeen  katsoinkin koko linnanjuhlat loppuun, unohdin kuvailla siinä välissä kuten varmaan huomaatte. Mun itsenäisyyspäivä oli vähän erilainen kun ennen, koska mulla ei oo ollu yleensä mitään erityistä tekemistä tänä päivänä. Huomenna meille tuleekin mummu ja pappa kylään, joten herään aikasin laittautumaan ja leipomaan. Ihanaa itsenäisyyspäivää siis kaikille ja onnea Suomi!

4 kommenttia:

  1. haha voi jestas iida! päivän naurut tuosta kuvan selityksestä :D höspö lapsi :)

    VastaaPoista
  2. Mitä olen nyt kuullut tuosta eilisestä niin voin sanoa, että viime vuonna oli paljon paremmat nuo itsenäisyyspäivän juhlat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli varmasti. Ei paljon juhlafiilistä ole kun ne järjestetään juhlasalissa jota ei ole edes laitettu millään tavalla :-D

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox