17.12.2013

LUUKKU 17: VAATEYHDISTELYJÄ

seitsemästoista luukku
Kasasin teille mulle mieluisia asuyhdistelmiä eri ajankohtia ja tilaisuuksia varten. Tässä niistä kolme ensimmäistä ja seuraavat kolme tuleekin myöhemmin. Mun värimaailma on aika neutraali, että en oo mikään erityisten pinkkien ja keltasten ystävä. Ne näyttää aina kivalta mun kaverin päällä, mutta omasta mielestäni mulla ei sitten millään.
capture-20131217-223821
Multa puuttuu tuommonen ihana tekonahkahame sekä maiharit jotka onkin mun ostoslistalla. Muut pienet tarvittavat jutut löytyy. Tää asu on musta ihanan rento ja vähän juhlallisempi vaikka sitten ihan rentoihin pikkujouluihin.
capture-20131217-223920
En koskaan aikasemmin kuvitellut että voisin käyttää kuviolegginssejä missään. Nykyään mää haluaisin ihan hirveenä vaikka harmaat taikka mustat kuvioleggarit itelleni. Ne olis just ihana yhdistää ison rennon paidan kanssa. Aidot UGGit olis tosi ihanat. Näillä vaatteilla voisin ihan hyvin viettää parit koulupäivät sekä laiskaillat!
capture-20131217-224011
Kaupungille lähtisin suunnilleen tämmösellä asustuksella. Kyseiset kengät mulla on kans ollu mielessä pidemmän aikaan ja haluaisin ne ihan mielelläni kotiuttaa itselleni. Kaupungilla on aina vähän tukala kulkea parkatakissa tai untuvatakissa, joten nahkatakki ison huivin kanssa on tosi hyvä.

Löytykö yhtään sulle mieluisaa asuyhdistelmää? Kommentoikaa ihmeessä!

4 kommenttia:

  1. tiiäkkö mistä nuo kuviolegginsit on :) ? ja tykkään tosi paljo nuista asuista! varsinki keskimmäisestä.

    VastaaPoista
  2. wow mikä blogi! :O♥ kauniita ja inspiroivia kuvia, tosi hyvä tää sun joulukalenteri sekä lisäksi olet erittäin sievä ja vaikutat mukavalta :) mua kiinnostais tietää että pelaatko nyt tällähetkellä jalkapalloa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Kyllähän mää oon alkanut taas pelailemaan :-)

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox