5.12.2013

LUUKKU 5: TOP 5 JOULULAULUT

viides luukku
Michael Bublé - It's beginning to look a lot like Christmas Michael Bublé - Winter wonderland Train - Shake up Christmas Kelly Clarkson - White Christmas Justin Bieber Duet with Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Vähän joulufiiliksen nostatusta näillä musiikeilla, vai tepsikö sittenkään?

Pyrin kertomaan samalla näihin joulukalenteriluukkuihin vähän mun kuulumisia, ettei tää blogi pyöris vaan näiden luukkujen avulla. Tänään oisin tehny teille mun juhla-asusta omaa postausta, mutta mun kamera ei suostunu tarkentamaan yhteenkään kuvaan hyvin. Se jää nyt sitten pois. Meillä oli tänään koulussa itsenäisyysjuhla ja päästiinkin jo yhdeltä viettämään pidennettyä viikonloppua. Luksusta verrattuna siihen että joka päivä loppuu kolmelta. Huomenna on 15 vuotiaiden oma itsenäisyysjuhla. Sinne täytyisi laittautua ja pukeutua ihan niinkun linnanjuhliin, mutta verrattuna muihin vuosiin kyseinen juhla vaikuttaa vähän kolkolta. Kumminkin oon menossa sinne tyttöjen kanssa ainakin pariksi tunniksi. Illalla kokkaillaan ja katotaan linnanjuhlia. Mites teidän itsenäisyyspäivä menee?
Muuten; mulla on pari paikkaa joulukalenterissa vapaana eli jos haluaisitte mun tekevän jotain erityistä teille niin antakaa vinkkejä!

6 kommenttia:

  1. minkälaisen mekon meinasit laittaa sinne kyseisiin juhliin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen näkee ylemmässä postauksessa!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Valitettavasti sitä en pysty tekemään :-/

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox