13.12.2013

LUUKKU 12: SUOMALAISET JOULULAULUT TOP 5

kahdestoista luukku
Antti Tuisku - Vierelläsi Antti Tuisku - Lämmin Lumi Peittää Maan Suvi Teräsniska - Muista Rakkaitani Johanna Kurkela - Prinsessalle Johanna Kurkela - Lyhty Moikkelis moi. Kello lyö kohta kaksi ja mää oon täällä kiireessä tehny teille toisen osan top 5 joululauluja. Tällä kertaa ne on suomalaisia ja löytyvät jokaisen omalta joululevyltä. Mää oisin tunkenut Antti Tuiskun joululevyn kokonaan tähän jos oisin voinut, mutta kuunnelkaa ihmeessä niitä niin ei jää joulufiilis uupumaan.
Oon pahoillani että tämä postaus tulee jo vääränä päivänä. Mää oon lukenut 3,5 tuntia yläasteen viimeiseen fysiikan kokeeseen ja tässä mä oon, kello 2 tekemässä joulukalenteria teille kun unohdin sen päivällä tehdä. Kumminkin, mun viimeinen koe tälle vuodelle on huomenna ja oon helpottunu. Mun syksy meni opiskelujen suhteen hyvin tähän asti. Mää lähen nyt pikaseen nukkumaan, että en sitten nukahda sen koepaperin päälle! Pahoittelen muuten kaikista kirjoitusvirheistä mitä löytynee postauksista.
Kommentoikaa teidän lemppari joulukappaleita, haluun nimittäin nähä mitä muutkin kuuntelee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox