19.9.2015

UI - ENSIMMÄINEN KUUKAUSI

IMG_1318
Nyt takana on 3 viikkoa Unelma Itsestä -valmennusta. Muistan sen illan, kun laitoin Tuulille pitkää viestiä omista tuntemuksista, sekä kokemuksista. En ennen ollut sen koommin avautunut mun tunteista tai miltä musta on joskus tuntunut jollekin vieraalle henkilölle. Sain kumminkin pian vastauksen pääsystä jengiin matkaan. Olin ja olen edelleen todella otettu siitä. 

Oon aina ollut vähän skeptinen muiden naisten (huom, siis juurikin naisten) kanssa tehtävän treenin ja juttelun kanssa. Silloin päätin, että hemmetti annan mennä ja lähen kerrankin täysillä matkaan, just sillä "Kerran me eletään!"- asenteella. En kumminkaan tiedä onko ruudun takana innokkaita lukijoita lukemassa kokemuksia tän hetkisestä vaiheesta vai ei, mutta avaan silti hiukan missä mennään.

Ekalla viikolla mulla oli vähän hakusessa, että mitä oikein pitää tehdä ja mistä kaikki löytyy. Musta tuntui tosi oudolta keskustella muiden naisten kanssa treeneistä, syömisistä ja tunteista. Enhän mä oo sitä koskaan ennen tehnyt, mutta tällä kertaa keskustelin - tosissani.

Treenien osalta mulla lähti hyvin. Tein ekalla viikolla omat saliohjelmani loppuun, sillä muuten mun henk.koht rytmi olisi mennyt sekaisin. Seuraavalla viikolla treenit piti suhteuttaa viikonloppuna tapahtuvan vaelluksen kanssa yhteen, joten päätin tehdä kokonaan yläkropan ja jättää jalat viikonlopuksi tulevaa kävelyä varten. Kun luin Tuulilta saamiani treeniohjelmia alussa musta tuntui, että saako näillä oikeasti aikaan niitä tuloksia? Oon ollu ehkä vähän "sokea" ajankulun ja treenin osalta, sillä mulla on mennyt joskus salilla jopa 2 tuntia. Eihän se aika määritä treeniä vaan laatu, mutta silti. Nautin olla siellä ja tehdä työtä, mutta nyt näiden kahden viikon aikana Tuulin treenit on aiheuttaneet mulle oikeasti sellaiset kunnon lihasjumit. Ne ovat treenauttaneet mua muualta, mitä mää oon tavallisesti jumpannut. Sekä mulla ei mene salilla tällä hetkellä kuin päälle tunti ja onneksi, sillä en olisi edes kerinnyt näiden kahden viikon sisällä tekemään omaa saliohjelmaani koulujuttujen vuoksi. Niitä on nimittäin puskenut päälle tällä kertaa kunnolla. 

IMG_8385

Ruokailujen osalta mulla lähti aluksi vähän heikosti. Ekalla viikolla söin normaalisti ja seuraavalla keskityin ruokailuun paremmin. Vaelluksen jälkeinen viikko meni tosi huonosti, nimittäin mulla oli todella kiire syömisten ja koulun suhteen. Joustot juoksin ties missä ja ennen tuntia hain matkan varrelta helpon välipalan matkaan. Jos kaveri tarjosi karkkia niin eihän siitä todellakaan voinut kieltäytyä. Itsekin joskus nappasi kaupasta lisäksi suklaata tai jopa mun suurta heikkoutta,  maailman parhaimpia karkkeja lumipanttereita. Nyt vihdoin aloitin kunnolla preppauksen syömisen kanssa. Sipsit vaihtui vihanneslautaseen ja karkit poissa. Makean nälkään ostin tummaa suklaata, jota voi napata tarpeen tullen palasen.

Mää nautin tällä hetkellä siitä, että saa keskittyä muuhunkin asiaan täysillä. Oon kokeillut erilaisia reseptejä tuorepuuroineen kaikkineen. Musta tuntuu, että tää valmennus tulee tosissaan onnistumaan, jos mä jaksan (ja varmasti jaksankin) loppuun asti. Mulla on mahtava tukijoukko, rakastan treenaamista ja syöminen on kokoajan helpompaa. En malta odottaa miten tulokset alkaa näkymään, varsinkin henkisesti, mutta myös fyysisesti. Mää tuun todellakin postailemaan enemmän treenaamisesta ja syömisestä, kun aika antaa periksi. Mulla vie koulujutut tosissaan enemmän aikaa kuin koskaan, sillä mulla on tosi paljon tehtävää ennen koeviikkoa (joka alkaa jo torstaina?!) ja myöskin sen jälkeen. Yksinkertaisesti sanottuna siis,

Unelma Itsestä on alkanut oikeastaan tosi hyvin, vaikka opeteltavaa vielä on! Tervetuloa siis seuraamaan mun matkaa, sillä se jatkuu vielä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox