24.9.2015

HATTUKELIT

IMG_1407 IMG_1396

Morjens! Tänään ihanan sateisena päivänä (mutta nyt paistaa hemmetti jo aurinko :-D) jalkaan eksy pitkästä aikaa air maxit, pienempi versio hatusta ja isoveljen kaapista pöllityt farkku- ja t-paita. Tykkään kovasti mun veljen vaatteista ja sen ollessa armeijassa pystyn lainaamaan niitä ilman huutoa. Oon kärsinyt pidemmän aikaa jo hiuskriisistä ja mulla tekis mieli napata ainakin 20-30cm hiuksista pois. Ja mullako on aina niin suora tukka johon ei väkerry kiharat melkeen millään. Ai että semmoset loivat luonnokiharat olis jees! Eikö se aina niin mene, että kun on pitkät haluaa lyhyet sekä toisinpäin ja kiharoissa sama homma, eli kiharapehkot haluaa suorat? Ajattelin ainakin vanhoihin asti pitää vielä pitkänä jotta saan kivan kampauksen, eikä tule ongelmia. Ja mahdollisesti mulle myös löytyi mekko, joka näytti kuvissa ainakin täydelliseltä. Saa nähä mahtuuko päälle, koska sen pitäis olla nipin napin sopiva. Eli kaikki vielä aikalailla kunnossa!

Nyt lähden pyöräyttämään pöperöä, illalla suuntaan salille ja poikaystävän kainaloon yöksi.
Huomenna JO perjantai, mutta mulla alkoi jo nyt viikonloppu! 

3 kommenttia:

  1. vau ihanat kuvat ! hei ja anna mennä vaa, piristää tosi paljon omaa mieltä ku käy vähän jotain uutta tekeen kampaajalla ! vaikka noi sun pitkätki hiukset on sairaan upeet. Mullaki vaa lyhenee joka kerta.. :D ja mun hiukset on myös super suorat ja liukkaat, et päätämyötenhän tää menee. Joten tässä omasa lyhyessä mallissa näyttää edes jokseenkin ryhdikkäältä..=D ps.. haluan kuvaileen tolla sun objektiivilla!!!! millo mennää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! :-D Joo pitää napsasta poikki sitten wanhojen jälkeen, nyt ei vielä voi! :-D

      Poista
    2. Ja mennään vaikka tän viikon aikana, koska mulla on koeviikko ja pääsen joka päivä 12, ellei sulla ole niitä töitä joku päivä!

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox