29.9.2015

ROLLING



Morjens ja ihanaa tiistaita!

Koeviikot on ihan parhaita sen vuoksi, että saa olla rauhassa päivisin kotona ja tehdä mitä mieli tekee. Mulla oli tänään mun lempiaineeni ruotsin koe ja sen tehtyä ajoin suoraa päätä kotiin. Enää vain kaksi koetta, joista toinen se ikuisuuksien ongelma englanti. Mua väsyttää ihan hulluna ja ajattelin mennä tän postauksen jälkeen ottamaan joko pienet päikkärit tai katsomaan pari jaksoa jotain uutta sarjaa pitkästä aikaa, sillä Gossip Girl sai päätöksensä.

Toinen kuukausi Unelma Itsestä- valmennusta pyörähtää oikeastaan tänään juuri käyntiin. Pakko sanoa, että kropassa on alkanu näkymään jo jonkinlaisia muutoksia. En malta odottaa miltä se näyttää kolmen kuukauden kuluttua :-D En henkilökohtaisesti pidä mitenkään nautinnollisena dieettiä, joka kestää pari kuukautta ja kaikki pyritään heti kiristämään ruokavaliosta ja kun se aito oikea arki koittaa syödään joka kilo takaisin. Mulle se, että kaikki tapahtuu aikanaan on parempi vaihtoehto. Eikä mulla ole henkilökohtaisesti tavoitteena laihduttaa vaan muokata kroppaa mieluisamman näköiseksi sekä paneutua enemmän terveellisempään ruokavalioon. Ja opetella juomaan sitä hemmetin vettä. 



ps. Foam roller on maailman ihanin keksintö.

pps. Mun wanhojenmekko saapui eilen ja se on just sellanen mitä piti!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox