3.11.2015

UI - TOINEN KUUKAUSI

Pakko myöntää, että toinen kuukausi valmennusta meni nopeammin kuin mikään kuukausi ikinä. Mulle tän kuukauden tavoitteena oli taas keskittyä syömiseen ja treenaamiseen hieman enemmän, joka onnistui taas hyvin - ehkä kohtalaisesti. Tän kuukauden ajan mie oon ollu kumminkin tosi väsynyt, mutta toivottavasti se on vaan jonkinlaista "syysmasennusta", joka sitten ajan kanssa putoaa pois matkasta. Muuten alku sujui tosi hyvin ja sainkin otettua irti enemmän treeneistä. Opin ajattelemaan hieman enemmän itseäni ja arvostamaan niitä pieniä arjen asioita. Treenin tulokset näkyy pikkuhiljaa lisää fyysisesti ja todellakin henkisesti. Odotan innolla kumminkin alkavaa kuukautta, joka pyörähtääkin käyntiin heti nyt!

22730279566_1e1f77b8d1_o

Työkirjan täyttäminen on ollut mulle tosin haastavinta. Myönnän, että olen unohtanut täyttää sitä miltein parin viikon ajalta. Tällä hetkellä mulla on oikeasti niin kiire, etten melkein läksyjä kerkeä tehdä tai vaikka nukkua, jos jossain välissä haluaa rauhoittuakin. Muutenki suoraan sanottuna ollu aika hektistä tässä kuussa. Treenit jääneet kahdelta viimeiseltä viikolta tosi vähäiseksi ja ruokailut pomppinu miten sattuu. Blogiin ei tuu melkein mitään matskua, sillä pimeys iskee taas mun päästessä kotiin.

Tällä viikolla pyrin palauttamaan treenaamisen takas rytmiinsä ja ruokailut kuntoon. Ehkä siinä samalla ajattelemaan itseäkin. Asiat alkaa täälläkin ruudun takana pian loksahtelemaan paikoilleen, nimittäin me ollaan lähössä poikaystävän kanssa parin viikon päästä pyörähtään Helsingissä tuulettumassa.

IMG_1860-2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox