28.11.2015

SILMILLE

*yhteistyössä alensa.fi 

IMG_2516

Mulla on kieltämättä ollut jos jonkinlaiset lasit jo päälle kahdeksan vuotta. Multa löytyy kokemuksia niin kertakäyttöisistä piilolinsseistä ja kuukausilinsseistä. Laseja multa löytyy jo neljännet ja tällä hetkellä ne on mustat muovikehykset jotka on ostettu nisseniltä vuosi sitten. Mulla tulee käytettyä laseja kieltämättä tosi harvoin, koska oon tottunut ennemmin pitämään piilolinssejä. 

Iltaisin nakkaan yleensä lasit päähän, jos suunnitelmissa ei oo muuta kuin kotona hengailua. Mun lasit on kyllä tosi ihanat ihan arkikäyttöönkin. Musta vaan ois tosi kiva käyttää laseja enemmänkin, jotta silmät sais vähän rentoutua joka päivä käytettävistä piilolinsseistä. Se ois jopa ennemmin hyväksi niille, mutta ei sitä ei vaan tuu tehtyä. Piilolinssit on niin helppo nakata silmiin, eikä sun tarvi miettiä meetkö tänään salille tai muuta sellasta toimintaa, jonka tekemistä lasit mahdollisesti haittais.

Sain alensa.fi-sivustolta testattavaksi uusia piilolinssejä ja silmätippoja talven koville pakkasille. Topvue-prerium for astigmatism-linssit on kuulemma hengittävät linssit mun kuiville silmille ja ne lupaa korjata hyvin myös multa löytyvää hajataittoa. Mulla on kohta tulossa piilolinssien vaihto ja laitan ehdottomasti nää seuraavaksi kokeiluun. Silmätipat lähtee kans samantien käyttöön tänä iltana.

Onko täällä muita piilolinssien käyttäjiä? Käytättekö enemmän laseja vai linssejä? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox