23.11.2015

PITKÄSTÄ AIKAA

cats

1// Pilvien päällä. 

2// Helsinki-Vantaalla oli ihanat jouluvalot. Harvemmin tulee lennettyä minnekään tähän aikaan vuodesta.

3// Meän koulu on kyllä äärettömän upea. 

 4// Helsingin reissulla sain rapsuttaa monesti tällästä söpöä koiravanhusta.  

jei

5// Ja niin on ajotuntejakaan enää jäljellä alle puolet ja kohta kuukausi täysi-ikäisyyteen. Oi aika mihin katoat?   :-D 

6// Mun lemppari aamu- sekä iltapala! Protskupannarit, joihin sain aivan uuden käsityksen Viivin ansiosta. Vähän muuntelin ohjetta ja lisäsin omia mausteita. 

7// Käytiin kattomassa Siepakoita, kun Erika siellä sattu pyörähtelemään!

8// Haaveilua marimekon uudesta lompakosta varastetun tilalle. Tekis mieli jo käydä ostamassa, sillä mun entinen ei pue kyllä mua enää yhtään. 

1

9// Adele olohuoneessa. Se on vaan niin hyvä. Mua harmittaa ihan älyttömästi, ettei sen uutta levyä ilmestynytkään spotifyyn koska kuuntelen sieltä enimmät musiikkini.

10// Aamupalaa ihan rauhassa vaan sunnuntain kunniaksi.

11// Salilla, vaikka väsytti ihan hemmetisti. Edessä häämöttävä koeviikko ei nappais yhtään.

12// Ihana talvi ja ihana pieni pakkanen. Mä rakastan yli kaiken talvea siitä näkökulmasta, että luonto on kerta kaikkiaan vaan paljon kauniimpi. Ja pieni pakkanenki on aika jees.

cats

13// Ette arvaakaan miten paljon mua houkuttais leikata tukka kunnon polkaksi! :-D Ennen vanhoja tää ei tuu kysymykseenkään, mutta mites sen jälkeen? Saa nähä.

14// Kotipizzasta tilaus ja mä tilasinkin mun lempparin eli.. 

15// Kanakotzonen! Mikään muu pitsa ei oo mun mielestä yhtä hyvä, kun tämä. 

16// Ette arvaa miten paljon vaivaa yhden pankkikortin varastamisesta on tullut. Posti meni myös just sopivasti lakkoon ja sainkin ootella korttia kolmisen viikkoa. Nyt sain sen vihdoin!!


Pitkästä aikaa puhelinkuvia! Mä sain vihdoin päivitettyä mun vanhan nelosen uuteen kutoseen, jonka oon ite ainakin huomannut kuvien laadussa. Osa kuvista on snapchatin puolelta, jossa mua voi seuratakin nimeltä mliida. Mä pahoittelen suuresti tätä hiljaiseloa täällä blogin puolella, mutta nyt alkaa varmaan vähän helpottaan sillä oon saanut tehtyä n. kaikki tekemättömät asiat valmiiksi. Koeviikko on parhaillaan menossa ja mulle sattu taas melko rento sellainen vaikka jakso onkin täynnä koodeja. Ja arvatkaa mitä, huomenna on enää kuukausi jouluun. Kai tässä vois lahjojaki alkaa miettimään. Nyt kumminkin suuntaan pian nukkumaan, että aamulla jaksaa nousta lukemaan biologiaa. Ihanaa alkavaa viikkoa

2 kommenttia:

  1. ai että kanakotzon! tulee kamala nälkä pelkästä kuvan katsomisesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on kyllä yks maailman parhaimpia pitsoja! :-D

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox