11.11.2015

LET IT SNOW

IMG_2460
IMG_2455

Morjens. Miten menee? Jep, se tuttu kysymys varmaan jokaiselle. Kiitos, mulla menee hyvin ja oon innoissani siitä, että viime yönä sää muuttui loskasesta syyssäästä valkoiseen lumihuuruun, josta tykkään enemmän kuin pimeästä loskasta. Marraskuuki kohta vaihtuu joulukuuhun, sillä tän kuun lopuksi saadaan nauttia tämän vuoden viimeisestä koeviikosta. Seuraavalla viikolla pitäis ilmottautua jo kirjotuksiin, koska kirjoitan ensimmäisen aineeni keväällä. Toistan varmaan itseäni, mutta pakko kysyä miten aika menee näin nopeaa? Tuntuu, että ei sitä kerkeä tehdä oikeastaan yhtään mitään. 

Ylihuomenna lennetään poikaystävän kanssa Helsinkiin ja vietetään siellä viikonloppu. Ainoa ongelma on se, ettei mulla ole edelleenkään lompakkoa saati sitten pankkikorttia, koska posti pisti lakon pystyyn just tällä viikolla. Nais. 

Tänään mulla oli vapaapäivä, joten oon viettänyt aikaani tehden lempijuttuja kuten laittanut ruokaa ja siivonnut. Puolelta pitää lähteä teoriatunneille ja huomenna pääsen tapaamaan Martti Ahtisaarta, joka vierailee meidän koululla. Aika jänskää :-D

2 kommenttia:

  1. IHANIA kuvia♥ sataispa tänne eteläisempään suomeenki lunta, vähän kyllästyttää toi vesisade ja kuralätäköt näin melkein marraskuun puolivälissä :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jep, etelässä yks huonoja puolia on mun mielestä just lumettomuus :-/ toivotaan lunta myös sinne!

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox