20.8.2013

OUTFIT

kollaasi1
Outfit pullover/flea market Shirt/H&m Bag/Lindex Shoes/H&m
IMG_9419
IMG_9378
Eilen illalla sain kuulla tosi surullisen uutisen. Se sai mut jopa itkemään, kun ajattelin sitä, miten ja miltä se tuntuisi omalla kohdalla. Tärkeintä on se, että se ihminen joka tietää mistä puhun, lukee tämän ja on ainoastaan hänen omassaan tiedossansa, kuka hän on. Mulla on ollu ikävä tätä ihmistä jo pitkän aikaa. Ja kun pitkästä aikaa kun pienesti juteltiin, hän kertoi sen. Mulla tuli tosi paha mieli, säikähin hulluna ja mulla teki mieli heti lähteä käymään siellä. Kumminkin kyseessä on tärkeä ihminen, joka voi nyt huonosti yhden asian takia. Maailma on tosi julma ja nyt tajusin miten julma se voi olla parhaillaan. Tärkeintä on vain se, että asiat kääntyvät parhain päin ja niin tässä tulee käymään.

Tänään oli tulossa aika lämmin päivä, ei kumminkaan kuuma joten laitoin villapaidan hameen seuraksi. Aamullaki oli sen verran viileää, pelotti ihan että jäädyn kylmyyteen, mutta onneksi en.
Käytiin eilen Annin kanssa kaupungissa pyörähtään ja testaamassa parit farkut, mutta nejnej. Ne Cubuksen farkut on mulla ainaki tooosi huonot, liian isot, rikki, kuluneet ja ainakun ne on päällä tuntuu että on huono päivä. Kaupungin jälkeen pyörähdettiin moikkaamassa kavereita joen toisen puolen.
Mulla on meneillään pikkuruinen flunssa, aina syksyllä tää näyttää aina tulevan mulle, mutta eipä se mitään.
Huomenna me lähetään seiskojen kanssa Sekaan seiskalle!-tapahtumaan, me ollaan siellä niiden apuna ja turvana, ohjastamassa ja syöttämässä, on niin ihana olla tukioppilas! Pääsee kaikkiin tapahtumiin, auttaa kaikissa kivoissa asioissa, tekemään koulusta viihtyisämmän ja jopa uudistamaan koulun pintoja.
Huomenna luvassa siis tosi rento päivä, paitsi nyt suuntaan läksyjen kimppuun.

14 kommenttia:

  1. ketä kävitte moikkaamas:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeroa & Anttia, myöhemmin tuli sit Eetu ja joku jonka nimeä en muista! :-D

      Poista
    2. jaa paavalniemen jätkii ;) eerolla oliki sopivasti viikonlopun jäljiltä kaula fritsuis ;)

      Poista
    3. Hassua, miten mää en oo kyseistä asiaa huomannut :-D

      Poista
  2. Aivan ihana tuo hame sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  3. eivittu matki vielä enemmän annika ollilaa, huomaa instagramista ainaki ihan heti:D noloa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi mitä? :-D
      Mulla ei ole tarvetta matkimiselle, mulla on oma tyyli :-D Ei kaikkeen tarvitse olla jotain matkittavaa kohdetta, jos tää kyseinen hame näytti musta kans kivalta niin mitä sitten? :-D Ja ainakaan mulla ei samanlaisia vaatteita samoilla yhdistelyillä ole ollut kertaakaan. :-D

      Poista
    2. eka ano puhu varmaa tost pitsasta minkä mäki huomasin joka siis olo sun instas

      Poista
    3. Aa todellaki, no sittenhän tämä juttu on naurettavin mitä mää oonkaan saanut kuulla, matkijaksi heti jos tekee pitsaa jossa on ehkä/ehkä ei sama yrtti? :-D
      Varmaankin rucola pitsan päällä tekee matkijan, niinkun yleensäkin käytän rucolaa pitsan päällä, toisinkun yleensä käytetään basilikaa.
      Mulla ei oo tarvetta matkimiselle niinkun sanoin, mutta joillakin on tarvetta ''stalkkaamiselle'' :-D

      Poista
    4. omasta mielestäni en kutsuis tota stalkkaukseksi, mutta annikan kuva jäi mun mieleen ja myöskin se kuvateksti siitä annikan kuvasta. sit kun sä lisäsit sen kuvan joka oli melkeempä täysin samalainen ja se teksti myös sun formista oli aika samalainen mitä annikan kuvassa.

      Poista
    5. No mulla ei ollut valitettavasti ole koskaan ollut tapana matkia ketään! :-D

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox