7.12.2015

UI - KOLMAS KUUKAUSI

IMG_2524-2

Kolmas kuukausi meni taas niin, että pölähti. Samalla myös kuukausi vaihtui joulukuuhun ja kokoajan mennään kohti seuraavaa vuotta. Tämä kuukausi valmennuksen osalta meni paljon paremmin kuin edellinen. Kerkesin täyttämään vihdoin kirjaakin, jotta pysyisin mukana missä mennään. Treeneihin lisäsin vähän erilaisia liikkeitä, kävin myös pitkästä aikaa bodypumpissa ja huonona puolena mainittakoon se, että valitettavasti stressasin aivan liikaa.

Stressistä puheenollen, onko täällä muita jotka sattuu vaan joskus stressaamaan vähän liikaa? Mää oon koeviikkojen aikana ja niiden jälkeen stressaantunut joka asiasta. Siis aivan jokaisesta asiasta. Oli se sitten se koeviikko, urheilu, asioiden hoitaminen tai joku turha asia. Se vaikuttaa mun hyvinvointiin suurella osalla, joka näkyy niin ihon kunnossa, ruokailuissa, ihmissuhteissa ja myös siinä, että joudun ottamaan jopa välillä vatsasuojalääkkeitä, koska oon ihminen, joka vaan sattuu stressaamaan sillä mahalla. 

Ajattelin tässä seuraavassa kuussa pyrkiä keskittymään siihen, etten stressaa niin paljoa joka asiasta. Ruokailut tulee varmasti pomppimaan niin huonoissa kuin hyvissä valinnoissa, mutta syyksi en aijo laittaa joulua vaan sitä, että en ota stressiä siitäkään mitä nyt saa syödä ja mitä ei. Oon valmennuksen aikana pystynyt paljon vähentämään mun huonoja valintoja syömisessä ja välillä myös sattunut lipsumaan hiukan siitä. Mutta sitä se on, että ihminen sattuu joskus lipsahtamaan ja ottamaan niitä huonoja valintoja. En koe siitä kuitenkaan morkkista, vaan otan sen ennemmin haasteena. 

Nyt alkaa kuitenkin valmennuksen viimeinen osa. Aika haikeaa sanoisko, sillä vastahan mä sain puhelun Tuulilta, että mut valittiin mukaan jengiin. Kun valmennus loppuu ajattelin laittaa uuden vuoden lupauksesi varmasti hyvinvointiin liittyvän lupauksen, joka mahdollisesti tulee jatkumaan läpi elämän. Urheilusta ja siihen liittyvästä motivaatiosta mulla ei ole onneksi ollenkaan pulaa. Ajattelin vaihtaa vuoden vaihteessa hieman treeniohjelmaa, jotta lihas saa erilaista ärsytystä ja treeneihin tulee hieman muutosta. Alkuvuodesta on myös ensimmäiset kirjoitukset (iik, joko pitää alkaa lukemaan?) sun muuta, joka vie vähän enemmän huomiota. Paljon on valmennuksen aikana ehtinyt tapahtua ja vielä ehtii myös tapahtumaan. Mä tuun kertomaan viimeistään vikassa valmennukseen liittyttyvässä postauksessa enemmän lisätietoa valmennuksesta ja mun omasta kokemuksestani.

Koska jollakin voi olla joululahjat vielä hakusessa ja omistaa läheisen, joka tarvitsisi elämäänsä hieman lisää tavoitteita ja tukea siinä asiassa. Hänen elämäänsä voisi rakentaa hyvinvointia tukevan elämäntavan ja saada hänet paljon onnellisemmaksi, niin mulla on teille lukijoille alennuskoodi.

   Koodilla: jadoredior
  saa niin valmennuksista, työkirjasta ja voimakorteista alennusta -15% 
15.12.2015 saakka

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox