4.12.2015

MISSÄ VOIT SEURATA MINUA

Moikka! Mää en oo varmaan koskaan kertonut missä kaikkialla mua voi seurailla. Tässä postauksessa siis on päällimmäiset mestat missä mua voi nähä jossain muodossa. Jos mua haluaa ettiä, niin yleensä nimimerkki iidasiurua tai mliida on se mitä mulla tulee käytettyä.


Indidays


Indiedayssin sivulta löytää helposti uusimmat postaukset ja myös muiden meän portaalin bloggaajia! Mun profiilista löytyy yli vuoden vanha kuva ja tekstikin kaipaisi hiomista, mutta ehkä sitten aikanaan.

Facebook


Facebookiin tulee aina jaettua uusin postaus, mutta enempää en oo sinne kerinny kirjottelemaa omia kuulumisia. Pitäis varmaan päivitellä enemmänkin. Käykääs tykkäilemässä jos kiinnostaa!

7

Tää on yks mun käytetyimpiä sovelluksia. Mää jaan sinne aina jotain, mitä ei ehkä muualla tuukkaan nähtyä.

Pinterest

Pinterest on mulle uus tuttavuus, mutta siellä tulee kyllä käytyä nykyään pinnittämässä kuvia. Tällä hetkellä mulla on kovassa etsinnässä joulujuttuja sekä wanhojen kampausta ja meikkiä. Jos yhtään kiinnostaa millasta on luvassa niin käys kattoon mun pinterestin taulua Hair & Makeup.

Weheartit

Weheart toimii toisena pinterestin kaltaisena mestana. Sieltä löytyy kyllä niin paljon inspiroivia kuvia, että suosittelen. Mää oon ollu weheartissa niin kauan kun jaksan muistaa.

bloglovin´

Bloglovin on joillekin helpompi tapa seurailla bloggaajien uusia postauksia. Itse käytän bloggeria, jonka avulla myös postaukseni teen. Bloglovinin nimi oli kauan mun entinen blogin nimi My life Iida, mutta kävin juuri eilen itseasiassa sen muokkaamassa.


Instagram

Ja tää mun ikuinen lempisovellus instagram. Mua suorastaan harmittaa, että sinne tulee päiviteltyä liian vähän kuvia. Mun instagram tili on suljettu julkiselta näytöltä eli se vaatii seuraamisen. Jossain vaiheessa tulen sen varmaan laittamaan niin, että jokainen näkee mitä mulla tulee sinne laiteltua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox