6.6.2015

WEEK 22 & 23

Untitled

1// Koeviikko sisälsi pari vapaapäivää joten yks aamu lähettiin äitin kanssa aamulenkille. Pyörähdettiin myös istumassa hetki läheisellä uimarannalla.

2// Ja sen jälkeen käytiin myös hakemassa Niskan puutarhalta vähän kesäkukkia.

3// Ja vihdoin lomalla, taino ainakin melkein sillä mulla alkoi heti maanantaina kesätyöt.

4// Ja seuraavana päivänä juhlittiin min.. eiku isoveljeä!

Untitled

5// Juhlien järjestelyt vei mun ajasta suurimman osan viime viikolla. Keksejä ja kakkuja toisen perään, nyt onkin leivontakiintiö täynnä jonkun aikaa. :-D

6// Mun jalka alko oireilemaan, jota yritin ja yritän hoitaa hieromapallolla, sekä orudisgeelillä. Pakko sanoa, että se kipu on suorastaan perseestä.

7// Mun päällä löyty lakkiaispäivänä Nellyltä tilattu Vero Modan mekko ja viime vuonna Asokselta tilatut kengät. Kiharatkin pysyi tällä kertaa toisen kihartimen ansiosta koko päivän. 

8// Pitaleivät on kans yks mun lempiruoka (mulla on siis lempiruokia varmaan 100) jota tulee tehtyä useasti ja oikein mielellään. Täytteenä tällä kertaa maissilastukanaa, sekä salaattia, kurkkua yms. Tää on sellanen ruoka, mitä tulee tehtyä jos ei keksi muuta.

Untitled

9// Iltapalaa, nimittäin mansikoita ja vesimelonia!

10// Ei viikkokatsausta ilman selfietä. Tässä mää oon just tullu siedätyksestä, joka kyllä vei siltä päivältä voimat.

11// Menin myös vaihtamaan vähän huoneen järjestystä. Tykkään tästä paljon enemmän kuin edellisestä, joten tää saa jäädä näin.

12// Pääsin duunista vähän aikasemmin, joten päätin itse tehdä sitten hamppareita ruuaksi. Kesällä tulee aina näitä innostuksia tehdä jotain muuta, kun esimerkiksi makaronilaatikkoa :-D

Untitled

13// Ruutua ja raitaa! Vähän asua siis.

14// Kesällä varmaan ei tuu kellekään epäselväksi mitkä hedelmät ja marjat on kesällä suosiossa. 

15// Tän päivän iltapala koostu lempi ruikkarista, jogurtista ja tomaatista. Oon nyt innostunut syömään jogurtteja, mutta ne sisältää ikävästi paljon sokeria eikä niitä joka päivä voikaan popsia. Missä kaikki 0% rasvaa, sekä 0% sokeria jogurtit ovat? :-D

16// Tyttöjen talolla talkoissa! Rakastan tuota taloa ja sen ihania vanhanaikaisia lautalattioita.

Untitled

17// Vihdoin sain parit kappaleet täydellisiä shortseja, sillä Anni pisti nämä seinäkirpparille myyntiin ja minä kerrankin olin ajoissa. Anni duunailee ite shortseja ja oon aina ennen ollut myöhässä niitä siltä ostamasta, mutta tällä kertaa sain kuin sainkin kahet uudet shortsit. 

18// Ja duunissa. Ikkunanpesua onkin ollu riittävästi jo näillä viikoilla! :-D 

19// Salia tietenkään unohtamatta. Oli pakko laittaa Air Maxit ekaa kertaa salille, sillä niistä löytyy korkoa, joka taas auttaa jalasta löytyvään ikävään vaivaan. 

20// Tän illan grillisafkat. Ai että, miten hyvältä uudet perunat, sekä muut grillisafkat maistuu! Voisin syyä jokaisen ruuan grillattuna. 


Seuraava viikko mulla sujuukin riparilla, sillä lähen huomenna aamulla isoseksi. Mun omasta riparista on siis jo kaksi vuotta aikaa ja huomenna lähdetään taas leireilemään kivan isosporukan kera! Pakko myöntää, että vähän jännittää tää eka kerta, niinkuin varmaan aina. :-D Nyt kumminkin saattelemaan pari tyyppiä junalle -
laters!

4 kommenttia:

  1. Iita jos ikinä myyt sun airmaxeja niin varaan ne jo etukäteen, en oo löytäny enää yksvärisiä nettikaupoista... nyyh. -lörö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Lörö!! Mäki hain mun airmaxit Saksasta koska en löytäny täysin valkoisia mistään! :-D Jos ehkä joskus satun myymään kysyn sitä sulta, mutta pakko sanoa että maailman ihanimmat ne kyllä taitaa olla :-Dd

      Poista
  2. Heippa! Myisiks noit shortsei millää hinnal?😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! :-) En ainakaan vielä, pitää kattoa keväämmällä! Voin vinkata siitä sitten täällä jos myyn :-)

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox