7.6.2015

HERKKU VÄLIPALA

IMG_0372

Hyvää huomenta!

Oon tällä hetkellä jo leiriläisten konfirmaatioharkoissa, mutta halusinpa jakaa teille yhden helpon reseptin mun yhteen melko tavalliseen, mutta niin hyvään smoothieen. Oon innostunu smoothieistä tän vuoden puolella tosi paljon ja onhan sitä kokeiltu ties mitä yhdistelmiä puolukoista ihan tuntemattomiin hedelmiin. Erika totes tän olevan tosi pehmeää ja hyvää, joten testatkaa ihmeessä vaikka saattaa olla monelle jo tutumpikin resepti. Ite tykkään jättää smoothiet vähän paksummaksi, jotta voin syödä sen vaikka lusikalla. 


Smoothieen tarvitset:

100-200g mansikoita
1 kypsä banaani
1 avokado
50-100g jäisiä mangoja
2 kananmunanvalkuaista
loraus vettä

Sekoita sekaisin blenderissä tai sauvasekoittimella. 


Ihanaa sunnuntaita kaikille!

2 kommenttia:

  1. Mä en tiiä mistä johtuu, mut oon tehny siis itse smoothieta vähän samoilla aineksilla, mut jotenkin se mangon maku muistuttaa mua mustaherukasta ja siksi en tykkää siitä? :D Make sen... että itte tykkäisin laittaa sen sellaiseen mehuisampaan smoothieen jossa varmaan toimii paremmin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkään en tykkää jos se mango maistuu kauheasti läpi joten auttaskohan jos laittaisit vähemmän mangoa? :-D ja mehuisampi smoothie vois olla aika cool!

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox