15.6.2015

MONDAY

IMG_0409

Hyvää huomenta!

Mää oon ollu yli viikon poissa kotoa, sillä mulla on ollut rippileiri ja sen jälkeen hyppäsin suoraan junaan matkatakseni Ouluun. Vietin yhden parhaimmista viikoista mahtavien riparilaisten sekä työntekijöiden kanssa. Mun oma ripari ei ollut mikään erityisen hauska, joten tämä kyllä korvasti sen kokonaan. Meillä oli leirillä todella hauskaa, jonka varmaan huomasi. Unta ei tullut saatua hirveitä määriä ja työtä riitti, vaikka määrä olikin melko pieni. Oulussa menin poikaystäväni kanssa mökkeileen ja sunnuntaina mulla piti lähteä juna klo 7:55 asemalta, mutta menin sitten myöhästymään siitä. Olin laittanut kellon soimaan aikaisten, mutta näköjään unissani vetänyt sen kiinni. Heräsin siis 15 minuuttia ennen kuin juna lähti kauheassa paniikissa. Olisihan siihen kerinnyt jos olisi ollut sillä hetkellä kaupungissa, mutta oltiinkin mökillä parinkymmenen kilometrin päässä. Kotiin pääsin sitten poikaystävän kyydillä, joka raasu lähti minua sitten vartavasten viemään, että pääsen rippijuhliin muiden isosten kanssa :-D 

Eilen pääsin pitkästä aikaa kotiin nukkumaan omaan sänkyyn, joka kyllä kelpasi paremmin kuin hyvin. Nukuin myös pitkään ja söin juuri äsken aamupalan. Mulla oli tarkotus käydä kaupungissa kattelemassa vähän näitä alennusmyyntejä, jotka on kyllä menny multa ihan ohi. En kumminkaan lähde mielelläni ajamaan, sillä tuolla sataa kaatamalla vettä. Taidan varmaan kömpiä takaisin sänkyyn ja laittaa Orange Is The New Black- sarjan uudet jaksot pyörimään. Mulla on myös katsomatta varmaan 4 jaksoa kostoa, joten sarjoja kyllä riittää. Kaks seuraavaa viikkoa mulla on lomaa, joista otan kyllä kaiken irti. Toivottavasti nuo ilmat alkais lämmetä, sillä jatkuva +14 alkaa tulemaan jo korvista. 

2 kommenttia:

  1. Onneksi se vaihtu +7 ja vesisateeseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä. Vihdoin muutosta edes johonkin suuntaan :-D

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox