28.4.2014

NIKE RUNNING TIGHTS

006 008 014 025 004 Moikkelis. Mulla tuli joku innostus kuvailla teille taasen, sekä tulla vähän höpisemään omia juttuja. Oikeasti mun pitäisi olla taas jo nukkumassa, mutta mitäpä tuosta. 

Mää en tänään uskaltanu lähteä bodypumppiin, koska eilen salilla mulle iski hirveä olo. Se olo jatkuu edelleen, mutta paaljon paljon lievempänä sillä mun mahaan alkoi sattumaan, sekä mulla alkoi oksettamaan kauheasti. Toivottavasti ei ole tulossa oksutauti, sillä mää pelkään oksentamista. Kävin kumminkin testaamassa uuden pyörän - heti tottakai. Voisin vannoa, että tästä lähtien mielummin pyöräilen kun ajan mopolla. Se oli niin hyvä ajettava verrattuna entiseen pyörään, joten tulihan sitä käytyä päälle 27km lenkki. Haettiin samalla postiin tulleet Niken uudet juoksuhousut. Nää on materiaaliltaan, istuvuudeltaan ja muutenkin aivan nappiin osuneet. Olisin halunnut kyseiset housut myös harmaaoranssina, mutta koot olivat loppuneet kesken. Onneksi sain kumminkin nämä siihen halpaan hintaan. Ehdottomasti yks lemppariostos pitkään aikaan, sillä edelliset melkein kokomustat vetelee jo viimeisiään. Ihana maanantai kerrankin! Aatella, että kohta on jo kesäloma. Siis siihen on enään abauttirallaa kuukausi jos ei poisteta mitään viikonloppuja. Ootan innoissani sitä päivää jo. Mää oon jo kattonut mekkoa valmiiksi, mutten paljasta siitä mitään. 
Illalla mää värjäsinkin hiukset pitkästä aikaa ja tekstailin Hastingsissa majailevalle Erikalle kuulumisia. Onneksi hänkin tulee kohta takaisin, eikä siihenkään ole enää onneksi kauaa. 
Palaillaan toivottavasti vielä tällä viikolla. Otan mielelläni vastaan postausehdotuksia, sillä niitä tosiaankin tarvitaan. Hyvää yötä!

4 kommenttia:

  1. mistä tilasit nuo niket? :-)

    VastaaPoista
  2. Miten saat noi kuvat noin isoks? Onko sulla se alkuperäinen koko juttu vai sit se erittäin suuri vai? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisään mun kuvat Flickrin kautta ja muokkaan kuvat jo blogikokoon muokkausohjelmalla :-)

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox