2.4.2014

APRIL FOOLS

034 050 048 036Bonjour. April kuulostaa aivan ihanalta mun korvaan. Tää kuukausi on se virallinen kevään alkamiskuukausi ja se, että April on myös nimi. Joillakin on tajuttoman kaunis nimi. En ottaisi pahakseni jos mun toisena nimenä olisikin April. Onko ketään, kenen mielestä jokin kuukausi kuulostaa muulla kielellä tajuttoman kauniilta? Tai sitten olen ainoa. Rakastan tätä kuukautta.

Mää oon tässä parin viikon mittaan hommannu kaikenlaista ja mentiin jopa aprillipäivänkin ohitse. Uskokaa tai älkää, mun pila meni instagramissa ja muualla ihan täysillä vaikka kuin monelle. Tänäänkin koulussa kyseltiin jutusta ja oli siinä naurussa pidättämistä, kun kerrankin olin saanut jotain menemään joillekin läpi. Joskus muistan miten opettaja selitti meille ala-asteella, että 4.lkn opettaja oli tavannut julkkiksia viime viikonloppuna. Mukana oli Anna Abreuta, Antti Tuiskua sun muuta varmasti jotain mistä kaikki tykkäs. Se siinä vielä, että hän oli saanut mukaansa kuulemma nimmareilla varusteltuja julisteita. Minä ja muut juoksimme Anna Abreun julisteiden toivossa kyseiseen luokkaan ja tultiin täysin huijatuksi. Aprillia vaan, mieleen jäi sillä Abreu oli siihen aikaan mun lemppari eikä kukaan muu. Onko teillä mitään hauskoja aprillipiloja, joita olette tehneet tai joutuneet pilan kohteeksi? Jakakaa, haluan kuulla!

Viime viikonloppuna selailin lauantaiaamuna yhtä lempparibloggaajaa, kun kinuskikissaa ja löysin sieltä kyseisten patonkien ohjeen. Ja kyllä, rakastuin itse patonkiin sekä sen erilaisiin täytteisiin. Mulla ei ollu sitä Rapuchiliaiolia mutta hampparikastike ajo asiansa todella hyvin. Näitä mää sitten värkkäsin aamupäivän ja oli muille hyvää välipalaa, kun tulivat hiihtämästä. Muutenkin itse tehdyt patongit maistuu todella hyvälle, melkein paremmalle kun kaupasta ostetut. 

Löysin myös mun uuden vakkarituotteen, nimittäin kauan hehkutetun CC-voiteen. Anttilassa pyöri pimeät hinnat ja Lumenen CC-tuotteita sai kaksi kahdellakympillä. Mietin viikonlopun yli kyseisiä tuotteita, sillä mulle on tosi tarkkaa kuinka vaalea se tuote on. Itse oon kauhean vaalea aina talvisin, enkä kesälläkään kauheana rusketu. Uskallauduin ostamaan luettuani arvioita kaksi putiloa kyseistä tuotetta. Meikkipussiin jäivät, sillä tämä  tuote on täydellinen. Garnierin BB-voiteet on ihan shaibaa tämän rinnalla! On kiva, että joku tuotemerkki jaksaa tehdä vaaleaihoiselle myös jotain kyseistä, ettei tarvis aina sitä paksua.

Moni muistaa varmaankin edellisen Once Upon A Timen bloggaajan Inarin. Iki-ihana Inari palasi blogimaailmaan viimeviikolla. Mää uskoin vahvasti siihen, että tytär palaa vielä tänne vaikka innostusta ei löytynyt yhtään. Inarin kanssa tullaan varmaan tulevaisuudessa olemaan tekemisissä aika paljonkin ja onneksi tullaankin. Meillä on vähän jäänyt tämä näkeminen vähemmälle, joten täytyykin vaikka tällä viikolla ottaa Inskuun yhteyttä! Inarin uuteen blogiin pääsette >TÄSTÄ!<  

Liittykää mun kaveriksi HeiaHeiassa, mun treenijuttuja pääsette seurailemaan siellä sekä se löytyy myös tämän blogin sivubannerista.

1 kommentti:

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox