26.10.2016

MINNA PARIKKA BUNNY

IMG_9925 IMG_9908 IMG_9913

Nämä kyseiset lipposet on kutsuneet mua takaraivossa kieltämättä viimeiset kolme vuotta. En tiedä mistä kyseiset kengät tuli edes mun hankintalistalle, mutta siellä ne on ollut ja kauan. Sen kuitenkin muistan, kun Oulussa näin nämä R-collectionin myyjällä jalassa, jotka nostatti mun intoa enemmän. Parikan Bunnyt on vaan pakko saada. Tottakai ne varmasti jakaa paljon mielipiteitä niinkuin varmaan moni muukin asia, mutta mie oon ainakin tosi tyytyväinen.

Viime viikolla mun ystävät kehotti kerrankin mua tuhlaamaan siihen mitä oon kauan jo halunnut. Maanantaina lähetti toi ne kotiovelle ja eilen (..varmaan myöskin tänään ja huomenna, sekä ylihuomenna..) ne pääsi jalkaan. Saihan ne jonkin verran katseita, mutta toivotaan että positiivisia! Mie oon niin ilonen, että hankin vihdoin nämä kengät mitä oon halunnut jo kauan. En oo katunut näiden suolaista hintaa kertaakaan enkä usko, että tulen edes katumaan. Tällä hetkellä kengät tuntuu todella laadukkailta ja toivotaan, että ne palvelee mua monet vuodet tai ehkä koko loppu elämäni, kun niiden hoitamiseen jaksaa vain panostaa. 

Mitä mieltä siellä ollaan? Saako Minna Parikan Bunnyt teiltä peukun ylös vai alas? :-D

4 kommenttia:

  1. Aivan ihanan näköiset! En ole ikinä moisia nähnyt mutta nyt ne hyppäsi myös mun ostoslistalle.. Vai olivatko mahdollisesti kuinka hintavat? Mutta suomalaisesta voi maksaakin enemmän.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie selailin nettiä ja löysin nämä Spartoolta -15% alennuksella 215€ :-) nämä on kyllä ihanat!!

      Poista
  2. Aivan ihanat kengät!

    VastaaPoista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox