23.10.2016

LAZY SUNDAY

IMG_9883IMG_9892

Viikot menee hirveää vauhtia ohi ja syyslomakin saatiin nyt taputeltua purkkiin. Tällä hetkellä oon ollut kokoajan menossa ja kotona tulee oltua entistä vähemmän. Kaksi työtä ja koulu sopii hyvin yhteen, mutta joskus täytyy vuoroista kieltäytyäkin. Viime maanantaina olisi ollut mahdollisuus tehdä yhden vuoron, jos toisenkin verran töitä, mutta mulle suositeltiin pikemmin ottamaan ne kaksi lomapäivää, kun muuten niitä ei olisi erityisemmin siunaantunut. Tykkään, että on jotakin tekemistä ja toivoin koko kesän saavani jotakin hommaa. Nyt sitä on ja kerralla ihan kunnolla,  mutta vaikka joskus tekisi mieli valittaa niin en todellakaan valita. 

Tällä kertaa sunnuntai menee ihan löhötessä kotona Gilmoren tyttäriä seuratessa ja salitreenin, eli keskivartalotreenin merkeissä. Mie oon aina ollut iltatreenaaja, eikä aamuisin aikaa siunaannu koulun vuoksi ja illat olen töissä, niin täytyy viikonloput käyttää hyödyksi. Mulle tuo flunssa myös virittelee jos jonkinnäköistä, mutta mie oon päättäny etten anna sille valtaa. Seuraavan viikon perjantaina koittaa myös lukupäivä eli pikkupenkkarit, joten toivotaan, että minun tilaamat asusteet kerkeää maailman toiselta puolelta perille. Ja odotan myös huomenna saapuvaa kenkälähetystä kuin kuuta nousevaa, josta kerron lisää niiden saavuttua! 

Mulla on nyt luonnoksissa teille pari postausta, jotka on myös toivottuja joten toivotaan, että ajan salliessa saan ne toteutettua. Vaikka nykyään minusta kuuluu harvemmin niin silti tuntuu aina ihan kivalta palata tänne. Mie alan nyt pakkaan treenikassin valmiiksi ja lähen iltajumpalle. Ihanaa sunnuntaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox