15.5.2016

TÄMÄN HETKEN SUOSIKKI

IMG_4644 IMG_4657

Huhtikuussa bongasin miikkulaisen eli ihanan Miia Ezenin blogista esittelyä kyseisestä tuotteesta, eli Nivea Men After Shave Balm. Ja tätä pitäs käyttää meikin pohjustusvoiteena? Jep, kuulit oikein. 

Mulla ei ole mitään tietoa mistään pohjustuksista sun muista, mutta koska googlettelujen jälkeen luin tästä hyvää päätin ostaa sen testiin. Mulla lähtee normaalisti otsa ja nenä, sekä leuka kiiltämään törkeesti päivän kuluessa. Otsalla ei ehkä ole muuta, kuin rumat rajat meikkivoiteen valuessa päin peetä, että ihan ärsyttää. Yks päivä tunginkin kyseistä tuotetta meikkivoiteen alle ja se tosiaan auttoi! Naaman kiilto väheni, muttei täysin kokonaan, mutta..

Kuitenkin positiivisin asia on se, että mun meikkivoiteet ei lähtenyt normaaliin tapaan valumaan tai niille ei oikeastaan tapahtunut mitään! Naamaan ei ole tullut epäpuhtauksia eikä muitakaan oireita. Kyseinen kuva on otettu, kun tulin koulusta n. klo 15:20. Koitin havainnollistaa miltä mun naama suunnilleen näyttää, kun kyseistä tuotetta on alla. Keskellä päivää olen laittanut nenään, leukaan ja otsaan jo siveltimessä valmiina ollutta puuteria, koska kannan ainoastaan puuterihuiskaa matkassa. Huuliin lisätty huulirasvaa juuri ennen kuvaa. Leuasta huomaa siis, että jotain kuultaa alta, mutta ei muuten mitään vikaa.

Tää ei tosiaan ole mikään mainospostaus vaan vinkki, jos joku haluaisi kokeilla omaan veemäiseen ihoonsa edes jonkinlaista tuotetta. Tarvittaessa tämän tuotteen voi laittaa täysin muualle, jos ei aluvoiteeksi. Mie suosittelen ja annan ainaki ysin arvosanaksi. 

2 kommenttia:

  1. Oho, jopa oli yllättävä tuote! Vaikka oon sua reilusti vanhempi, ongelma on sama :D Täytyy kyllä kokeilla, kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhtä yllättävä se oli minulle! :-D Kokeile ihmeessä, koska tästä voi löytyä helposti apu.

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox