11.5.2016

VAIHTOON MENI

IMG_4923

Moikka moi! Kerroin vissiinkin joulun aikaan toivoneeni ja saaneeni Polar Loop 2 -rannekkeen joululahjaksi. Kieltämättä se toimi täysin moitteettomasti, kunnes sen kanssa alkoi melkonen alamäki, eikä loppua näkynyt. Ihan ensimmäiseksi rannekkeesta lähti tuo hopeinen pala irti, enkä uskaltanut käyttää sitä enää. Vein sen huoltoon ja sain sen takaisin. Se lähti taas käyttöön, mutta rannekkeeseen tuli n. viikon päästä akkuvika, jonka jälkeen ranneke lähti taas takaisin. Sain takaisin ihan uuden rannekkeen, mutta kyseisestä rannekkeesta oli jo lukko rikki sen saapuessa minulle. Taas huoltoon. Ja viimeisimmän kerran viikko sitten: Rannekkeeseen tuli hopeiseen osaan reikä tai vaurio, mutta nyt mulle kuitenkin riitti.

Polarin asiakaspalvelu on ollut aivan mahtavaa, enkä koskaan joutunut pettymään siihen. En halunnut vaihtaa merkkiä vaan halusin eri tuotteen. Polar Loop 2-ranneke on nyt tullut mun osalla tiensä päähän ja sain tilalle Polar A300-rannekkeen sykevyön kanssa. Ranneke on ollut mulla pari päivää nyt käytössä ja se tuntuu jo paremmalta mitä Loop on tuntunut koskaan. 

Mun kohdalla Polar Loop 2 oli varmaan jatkuva maanantaikappale, joten toivon nyt ettei tämän uuden rannekkeen kanssa tarvitsisi alkaa värkkäämään. Kiinnostaisko mielipidettä rannekkeesta, kun oon tätä jonkin aikaa käyttänyt? 

IMG_4931

2 kommenttia:

  1. Kiinnostaa, kun olet itsekkin miettinyt sen ostoa? Paljon hintaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hintaa 130€ bluetooth-sykevyön kanssa, ettei mikään paha hinta :-) Mie kirjottelen kokemuksia vaikka viikon kokeilun jälkeen? :-)

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox