5.2.2016

SNEAK PEEK

IMG_3063 IMG_3065

Huomenna pääsen toista kertaa elämässäni häihin. Häät on mun mielestä ehkä yks ihanimpia juhlia. Ne huokuu oikein sellasta rakkautta ja onnea, eikä mikään voi mennä sinä päivänä pilalle.  

Tänään tulee olemaan melko kiireinen päivä sillä meen laittamaan parin tunnin päästä wanhojen koekampauksen päähän ja mulla pitäis vielä parit herkut pyöräyttää. En kuitenkaan malta odottaa, että saan kaiken valmiiksi! Tuun mahdollisesti postaamaan mitä kaikkea mä sinne teinkään tänne blogin puolelle sitten häiden jälkeen. Mulla alko kuitenkin pidennetty viikonloppu tänään, joten ihanaa perjantaita!

2 kommenttia:

  1. Oi vitsi miten ihania kuvia!! Ja niin oli siinä häissä -postauksessakin :D Mä en oo ikinä ollut häissä, joten näitä oli kiva katsella! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Häät on kyllä yks mun lempparijuhlia!

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox