16.2.2016

MITÄ PIDIN UUSISTA PIILOLINSSEISTÄ

IMG_3267 IMG_3273

Muistatteko ku kerroin päässeeni yhteistyöhön Alensa.fi kanssa tässä postauksessa ja sain kokeiluun uusia piilolinssejä, kosteuttavia tippoja sekä piilolinssien nesteen?

Oon nyt kokeillu sieltä saatuja Topvue Preriumf or astigmatism-linssejä ahkeraan tahtiin, että nyt on menossa jo viimeinen pari. Olin aluksi melko epäileväinen, koska kyseessä olikin tällä kertaa kahden viikon linssit eikä enää tutut kuukausilinssit. Kuukausilinssit ovat  olleet mulle tutut ja turvalliset, joiden vaihtoväli joskus jopa piteni pari viikkoa yli sen kuukauden. Enkä ehkä uskalla myöntää, ettenkö olisi pitänyt kyseiseiä kahden viikon linssejä kuukautta putkeen - oikeasti, näinkin pääsi käymään. Mä en vaan kokenut, että mun täytyisi vaihtaa linssit uusiin, koska ne tuntuivat kuukauden pidon jälkeen edelleen todella kosteuttavilta ja mahtavilta silmissä. Yllätyin jopa siitä, että niitä ei edes tuntenut silmässä ollenkaan. Tästä peukkua ja paljon. 

Oon maailman surkein silmälasien pitäjä jonka vuoksi piilolinsseistä on tullut osa mun elämää todella suuresti. Lasit on siitä haasteelliset, että koen jokseenkin ongelmaksi suunnitella päivärytmin niiden mukaan. En lähtisi mielelläni salille lasit päässä ja joskus taas se on vaan helpompi nakata ne piilarit silmiin ja antaa palaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox