10.1.2016

PARIN VIIKON SISÄLLÄ

Untitled

Tarviiko ees enää kehua miksi tykkään talvesta?

Teille jo jakamani keitto! Vitsi, se oli kyllä hyvää.

Ennen kuin rakas lähti armeijaan käytiin herkuttelemassa Amarillossa sen kunniaksi.

Kun kerrankin jaksaa edes jotenkin panostaa asuun.

Untitled

Rakas tulikin jo lomille!

Tytöt järjesti meille ihanat synttärit viime tiistaina, kiitos ♥

Hammaslääkärissä ennen vuosien täyttämistä.


Untitled

Ekaa kertaa koskaan tein itse maksalaatikkoa ja se kyllä oli tosi hyvää.

Viimeinen ajotunti on nyt purkissa. Enää vaan se inssi niin pääsis jo huristelemaan!

Ai että mikä ihana ilma!

Löysin aivan ihanan mekon Tommy Hilfigeriltä, mutta se nyt sitten jäi sinne rekkiin odottamaan toista onnekasta.

Untitled

Tyttöjen antama ihana synttärilahja! Eivätkä olleet ainoat, jotka valittivat siitä miten hankalaa mulle on ostaa ylipäätään lahjoja. 

Näistä on tullu yks mun lempi herkku, nimittäin banaanipannarit!

Eyelinerit on mulla melko harvinainen näky, sillä oon kyllä aika mämmikoura kaiken meikkaamisen kanssa.

Happy birthday, girls!


Huomenna se koittaa, nimittäin mun synttärit ja täysi-ikäistyminen. En osaa tällä kertaa juhlia erityisemmin synttäreitä, koska mun isoveljellä on samana päivänä synttärit, joten juhlistaminen on tapahtunut aina ns. yhdessä. Tällä kertaa herra on armeijassa, mutta sillehän ei mitään voi, joten juhlitaan sitten seuraavan kerran, kun hän saapuu lomille eli viikonloppuna. Nyt lähden lueskelemaan sanakokeisiin, ihanaa sunnuntaita ja alkavaa uutta viikkoa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox