11.3.2015

CLASSIC LEATHER

IMG_7763 IMG_7886

Moikka kaikki. Mun oli pakko laittaa kuva mustavalkoiseksi, koska mulla on pahemman luokan punertava väri, sekä ihana juurikasvu tällä hetkellä päässä. Auringossa kuvaaminen ei todellakaan tee niistä mitenkään kauniin värisiä, joten kuvien laittaminen mustavalkoseksi tuotti näköjään tulosta. Toivottavasti saan viikonlopun aikana laitettua värin päähän, koska tää tukka on nyt aivan kamala. Mulla tekis myös mieli leikata hiukset lyhyeksi, värjätä uudella tavalla ja ja.. mutta en kumminkaan tule tekemään sitä koskaan. Tumma väri on ollu mulla aina, eikä se tuu siitä varmaan pahemmin mihinkään suuntaan muuttumaan. Kiinnostaisko teitä muuten tietää vähän mun kamalasta tukkahistoriasta?

Me saatiin myös eilen tänne talvi takaisin (ei kiitos), joten oon tässä koko päivän toivonut tuon auringon sulattavan kaiken lumen pois. Maisema hyppäsi keväästä takaisin keskelle tammikuuta, joka ei todellakaan hymyilytä siinä vaiheessa kun kevät teki jo suuresti tuloaan, argh. Ilmoitin myös jääväni pian talviunille, jos tää lumi ei ala pian sulaa. 

Ja kyseinen asu oli mulla päällä maantantaina. Voitteko tajuta että kummatkin vaatekappaleet kenkiä lukuunottamatta on ostettu tyyliin vuonna 2011 ja näyttää edelleen hyvältä?! Mää en koskaan oo voinu luopua mun vaatteista, koska jos se tilanne tulee, että tarvisin sitä vielä niin se löytyy kaapista. Näin kävi myös tällä kertaa. Legginssit on Ginatricotista ja paita Cubuksesta, mutta toi paita näyttää kyllä kauhean isolta näissä kuvissa. Tykkään tästä asusta hulluna, varsinkin uusien tennarien kanssa. Mitä mieltä te ootte? 

6 kommenttia:

  1. ihana asu!! ja täydelliset kengät

    VastaaPoista
  2. Toi vois olla ihan jees jollai vähän laihemmal ihmisel :)

    VastaaPoista
  3. Minkä kokoset sun air forcet on? :-) Onko isompaa kokoa ku muut kengät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla itellä jalka on se 36, joten otin varalta 36,5 kokoiset ja on mulle vähän liian isot muttei kumminkaan paljon! Et suunnilleen vastaa varmaan omaa kokoa. Nahka kumminkin vähän venähtää.

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox