21.1.2015

LÖPINÖITÄ

IMG_4645
IMG_4637  

Moikka moi. Viimeksi oon pyörähtänyt kirjotuksen parissa synttäreinä, mutta sen jälkeenhän on tapahtunut vaikka ja mitä. Mullahan alkaa koeviikko tuossa viikonlopun jälkeen ja kerrankin voin sanoa, että odotan sitä oikeastaan innolla. Mulla ei oo ollu erityisempää motivaatiota opiskella tässä jaksossa, mutta parhaani kumminkin oon yrittäny. Ja tietenkin kolme lemppariainetta sattui mukavasti peräjonoon, fysiikka, matikka ja kemia. Eniten mulla stressipinnaa vetää fysiikka ja ennen lempiaineena ollut kemia. Miten voi niin nopeasti lempiaine vaihtua melkein inhokiksi? Mää myös voin ekaa kertaa myöntää, että oon tämän jakson historiantunneilla jopa saanut käsityksen, mitä ennen on tapahtunut. Osaan jopa sijoittaa renesanssin, barokin ja muut pölkäsenhöläykset aikajanalle. Englantikin tuntuu menevän mukavasti, vaikka itse sanonkin. 

Mulloli tossa edellisenä viikonloppuna viimeinen isosleiri. Ja tajusin myös sen, että pääsen isoseksi ensimmäistä kertaa seuraavana kesänä. Vastahan mää olin se, joka pääsi ripille. Kumminkin ootan kesää sen puolesta innolla, koska monesta ikäluokasta löytyy uusia ja mukavia toisia isosia. Jos siis haen isoseksi. Myös monet muut kesätyöhakemukset pitäisi lähettää, sekä ennen sitä kirjoittaa uudistettu CV ja hakemus. 

Viikonloppuna mää lähden pyörähtämään Kuusamossa pitkästä aikaa, mutta ennemmin syynä on synttärijuhlat. Kummikin, onko siellä ruutujen toisella puolella erityisempia koeviikko-stressaajia tai tykkääkö joku siitä, että saa vaan lukea? Musta tuntuu, että meitä jotka nauttii koeviikoista ei ole hirveän montaa. Nyt lähdenkin fysiikan pariin, sekä tekemään parit läksyt - adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox