24.9.2014

FROM MY PHONE

Untitled 1// Yhden lauantain asukokonaisuus, joka on näkynytkin jo täällä. 2// Pelireissulla Milla teki mulle kuuluisan Forezen letin, josta tykkäsin hirveästi. 3// Lempi hesesafka! 4// The faul in our stars nousi mun leffalemppareihin. Odotin kyllä enemmän itkukohtauksia, mutta ihana elokuva muuten.  Untitled5//Yks päivä tein canneoloneja päiväsafkaksi. 6//Syksyllä täällä meillä on ainakin ollu melko lämmitä ja aurinkoista. 7//Synttärikakku äitille, toinen joukkueelle. Enää vain pursotukset. 8//Inari näytti mulle mustaa takkiaan ja kertoi sen löytyneen hyvästä alennuksesta. Kun kävin katsomassa yhtä vaatetta Cubuksesta niin sorruin kokeilemaan kyseista ihanuutta. Vaihdoin edellisenä päivänä ostetun paidan rahat mielelläni tähän takkiin. Lisäksi se sopii mun uuden huivin tosi hyvin yhteen. 9//Käytiin yks kerta joustolla markkinoiden aikaan Pepin ja Ellun kanssa lätyillä Torikahviossa. 10//Mulla on aina viikottain tapana hakea krysanteemeja sekä neilikoita kotiin. 11//Ja aina kun käyn kaupassa ostamassa jotain pientä, niin luulen etten tarvitse koria. Monesti sorrun käyttämään kypärää korina, kun kädet alkaa täyttyä. Tässä taas yks hyvä esimerkki, kun lähdin ostamaan paperiliimaa. 12//Ja hääjuhlien jatkoille paistumassa kahvin seuraksi omenapiirakka. Reseptiä tulossa blogin puolelle joku päivä!  13//Koeviikkoon panostamista. Luin monta tuntia historian kokeeseen sunnuntaina mutta musta tuntuu että se meni tosi huonosti. 14//Maanantaina mua odottikin ihana pakkanen ja skootteri oli jäätynyt kerkaikkiaan ihan jääkalikaksi. Siinä tuli vähän kiirus puhistella sitä ja se miten kylmä ajaessa tulikaan.. 15//Viikonlopulta kuva ihanan serkkuherkun kanssa. 16//Yks päivä tuli paisteltua Erikan ja Joonaksen seurana vohveleita. 17//Ahkera ruotsinkokeeseen lukija. Koe meni kumminkin päin peetä jos voisi sanoa. 18// Eilen oltiin pelailemassa frisbeegolffia terveystiedonjengin kanssa, mukana myös ihana Insku. 19//Tein eilen ruuaksi Jambalyaa. Se on mun lemppariruoka ja sen tekeminen onkin aika helppoa. 20//Mun veli on saanut mut tykästymään tähän biisiin. Ihan super hyvä.  21//Tän päivän outfit näytti tältä. Oikeastaan oon näyttänyt varmaan samalta koko viikon. 22//Tänään saatiin myös ensilumi maahan. Hirveää, mutta silti niin kaunista. 23//Eilen siellä frisbeegolffaamassa. Ilma oli aivan jäätävän kylmä. 24//Tän päivän ruotsinkokeen jälkeen venaamista. En olisi todellakaan halunnut nähdä niitä vastauksia.

4 kommenttia:

  1. paljonko toi ihana takki maksoi? pakko käysä ostamassa jos vielä löytyy :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Normaali hinta oli ~70€ mutta nyt se makso 20€ :-D

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox