14.10.2014

NOSTALGINEN KENKÄPARI

154 175 251
Tiistai ja syysloma. Mulla oli ennen syyslomaa vaikka mitä tekemistä. Tuntu, että kyseinen viikko vaan hujahti ohi ja nyt sitä yritetään viikossa rentoutua loppuvuodeksi. Viikonloppuna vihdoin koitti kauan järjestetyt yllärisynttärit Santerille, jotka onnistui paremmin kun hyvin. Kaikille jäi ainakin toivottavasti hyvä mieli niistä, itselle ainakin. Sieltä synttäreiltä taisi tarttua myös jonkin sortin kuumepöpö, jonka vuoksi olen maannut pari päivää kotona kuumeessa. Sunnuntaina kävinkin moikkaamassa kaveria raittiissa ja kylmässä ulkoilmassa, joten kotonahan yllätykseksi paljastui kuumemittariin lukema n. 39 astetta. Tunnollinen oppilas sairastaa lomalla, vai miten se meni? Noh, kyllä tämä tästä. Ajattelin tulla teille nakkaamaan parinpäivän vakiovarusteita, nimittäin Cubuksen tummansininen kauluspaita on näkynyt varmaan enemmän, kun liikaa mun päällä. Löysin myös mun vanhat Adidaksen Superstarit kaapista, mitäs mieltä raati on? Mää itse tykkään noista kauheasti, mutta noi on vähän liian isot mulle nykyään. Iltapalavinkkejä muuten tulossa, palaillaan!
Kuvat ©Joonas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox