15.6.2014

TODAY'S OUTFIT

225 210 238 Moikka kaikki! Musta tuntuu että vastahan mä postasin, mutta en näköjään. Tulin heittään tämän päivän asua tällästen erilaisten kuvien muodossa. Jalassa oli kirpparilta löydetyt Zaran pöksyt, jotka on tällä hetkellä mun lempparit. Mulla on ollu aika kiirus töiden sekä muiden jutskien suhteen tässä kesän alussa. Lupaan parantaa heti kun aikaa riittää. Oon miettinyt sitä uutta my day postausta, jossa ajat on kirjoitettu ylös. Se kuulostaa tosi kivalta ja onkin pyöriny monessa blogissa.
Tänään me kumminkin pyörähdettiin tornion suunnalla ikeassa ja muissa eri kaupoissa. Heräteostoksena mulla lähti mukaan intersportista uudet niken nappikset. Adidakseen vannojana löysin valkoiset niket vihreillä yksityiskohdilla, joten päätin halvan hinnan takia kokeilla uutta merkkiä. Muuten ikeasta nappasin huoneeseen lampaantaljan sekä joitain pieniä juttuja. Huomenna starttaa vikat 3 päivää töitä, tiistaina meillä on töissä Metsään!-päivä johon kaikki 12-28 vuotiaat on tervetulleita mukaan. Tulkaa ihmeessä mukaan ja tsekatkaa täältä esite ja tykätkää sivusta!
Juhannuksenä mää lähden tuttuun tapaan viettämään juhannusta mummolan suunnalle ja sunnuntaina Senni tuleekin käymään pitkästä aikaa. Onneksemme hänen vierailun ajaksi tulee tivoli sekä yötön yö, niin on jotain kivaakin tekemistä. Aina kun minä olen Oulussa niin käynnissä on Hullut päivät niin kerrankin täältäkin löytyy jotain tekemistä. Nyt kumminkin mää lähden syömään iltapalaa ja katsomaan kostoa, joten ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! 

6 kommenttia:

  1. sun blogi on iha boring nykyää :( TASOA

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän josta olen pahoillani. Olen miettinyt nyt vakavasti kokonaan lopettamista ja käyn nyt sen ajatuksen kanssa kamppailua.

      Poista
    2. höh älä lopeta. Tää on ollu aikasemmin tosi kiva blogi, ota aikalisä ja yritä sit uudestaa sitä samaa! tai siis jos nyt aiot lopettaa.. t. sama ano

      Poista
    3. Mullon nyt suunnitteilla postauksia joten eiköhän innostus pala. Jos ei niin otan tauon ja katotaan sitten. Ideoita saa tietenkin antaa. :-) Kiitos!

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox