10.3.2014

BEST SPRING LOOKS


 Mää oon kattellu nyt ihan kauheasti kaikkea mitä mää haluisin keväällä hamstrata mun vaatekaappiin. Mulla on lahjakortteja ihan kauheena H&mlle ja ne pitäis varmaan käyttää joskus, sillä mulla jää aina ne johonkin korttien väliin lompakkoon enkä sit muista niitä ollenkaan. Enkä mä oikeastaan osaa käyttää lahjakortteja, ne jotenki tuppaa aina jäämään sinne koska '' No jos mä nyt en käytäkkään tätä.. ''.

Mullon myös ongelmana se, etten näe värikkäitä vaatteita mun päällä. Joskus viime kesänä kokeilin oranssia paitaa ja se oli ihanan näköinen mutta liian iso. En osaa ostaa ennemmin valkosen tilalta vaaleanpunaista tai keltaista. En tiiä, mutta onko muita joille tämä ''classisempi'' värimaailma on jäänyt jumittamaan ja pahasti?

Myöskin ongelmana mulla on se, etten osaa panostaa koskaan farkkuihin. Myönnän, mulla on tällä hetkellä oikeastaan ainoana kunnon farkkuna mustat farkut, jotka kohta vetelee jo viimeisiään. Mulla ei oo ollu ikinä vaalean denimiä pöksyä, eikä kuvassa esiintyvää siniharmaan väristä. Ainoa on ollu se tummansininen, joka on mun mielestä vähän outo eikä sovi melkeen minkään kanssa. Mulla löytyy ne tällä hetkellä kaapista yhtien JCn kuviofarkkujen kanssa. En mä vaan osaa käyttää niitä joka päiväisenä farkkuna, ne painaa ja puristaa. Eikä ne myöskään istukkaan toivotulla tavalla, sillä mulle on kauhean hankala löytää edes istuvia farkkuja. Kaikista parhaimmat mitä mun jaloille löytyy on legginssityyliset, venyvät farkut niinkun mun tän hetkiset Piecesin farkut. Mutta niissäki on ongelmana se et ne venyy ihan kauheena ja menee ihan makkaroille polvista ja joka kohdasta. Reisien ja pepun takia joudun aina ottamaan koon isommat farkut, kun muu osa ois täydellinen pienemmässä koossa. Mun nilkat on kapeat, joten joudun melkeen aina kaventamaan kaikki farkut joka ärsyttää myös huimasti. Piecesin farkuissa edes sitä ei tarvitse tehdä. Myönnän että ne on farkut on tällä hetkellä täydelliset mulle, mutta niistä ei löydy ollenkaan normaalia farkun väriä kuten vaaleaa denimiä tai tuota siniharmaan väristä.

Myöskin kadun sitä että mää palautin mun viime syksynä löytämät ihanat boyfriendit joita nyt onnellisena käyttäisin, ne oli täydelliset istuvuudeltaan sekä väriltään että muilta osin. Harmittaa hirveästi jälkikäteen mutta minkäs teet!

Löytykö kenellekään tuosta kollaasista mitään mieluista vaatetta, jonka aikoo hamstrata kaappiinsa? Ja melkeen kaikki kollaasin vaatteet löytyy H&mltä. Niillä on muuten ihana kevätmallisto, johon uppouduin äsken ihan kokonaan.

4 kommenttia:

  1. joooooo ihania juttuja ja määpäs kotiutin ton mustan hameen ruotsista >:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja arvaa löytyykö nuita oikeassa koossa täältä? >:-(

      Poista
  2. ihana postaus ♥ mä oon enemmänkin värikäs ihminen & mulla on aivan sama ongelma farkkujen kanssa, tosin joudun ostamaan koon isommat sen takia, kun mulla on niin pitkät jalat, jonka takia ne jää lörpöttämään polvista.. :D
    ite aion hamstrata tommoset pyöreähköt lasit & uuden hameen kanssa! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä. :-D kiva että löyty jotain kivaa!

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox