26.9.2013

THURSDAY 26TH SEPTEMBER 2013


001
004
008
Mulla oli kauhea oksennusällötys joitain puuroja kohtaan ja on edelleen, mutta isi keitti mulle yks ainutlaatuinen aamu neljänviljanpuuroa ja oon syönyt sitä nyt melkein joka aamu mustikoiden kera. En enään tiedä parempaa aamupalaa, joka täyttäisi mahan pitkäksi aikaa ja sen takia ei ainakaan maha kurise ennen ruokailua, eikä edes silloinkaan kun täytyisi mennä syömään. Nyt oon saanu päälle kuntoilukierteen, jota oonkin oottanut pitkän aikaa. Oon käynyt tällä viikolla bodypumpissa ahkerasti ja tänään muuttui ohjelma. Ekaa kertaahan se tuntuu rankalta ja vähän vaikealta pysyä mukana, mutta ohjelma vaikutti tosi hyvältä (sisältäen muistaakseni 6,5 minuutin peppureisi-ohjelman, ai että!), että sen mukana mennään. Oon nyt tosi rätti siitä reenistä, joihinkin tuli lastattua ehkä vähän liikaa painoa mutta eipä se menoa kovinkaan haitannut. Nyt mää lähden hakemaan varastosta toppatakkia huomista varten, sekä meen aikasemmin nukkumaan!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. En oo kuullukkaa että sinne perään pitäisi th tunkea! :-D

      Poista
  2. miten saat onsta profiilikuvan muokattua siihen pallo muotoon? ja onko iphoneen mitään sovellusta illä sais sen kuvion :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koklaa piclabia, en oo varma tarkotatko samaa mutta tsekkaa!

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox