9.9.2013

FJÄLLRÄVEN KÅNKEN


kollaasi1
003
Kaikkien vaikeuksien ja odotuksien kautta voittoon, voiko näinkään sanoa. Tänään sain mieluisan tekstiviestin, että lokeroon oli tullut paketti.
Mulla oli viimeksi reppu joskus 3 luokalla, ehkä silloinkaan. Nyt mulla on musta Fjällräven itselläni, metsästin tätä kauan kaikkialta. Jokaisesta kaupasta oli väri loppunut, ruskea ei kelvannut eikä myöskään sininen tai sen erisävyt, keltainen ei todellakaan. Vaan sen piti olla musta ja vihdoin mä yks päivä löysin sen. Sitä löytyi kerrankin nettikaupan varastosta. Mua vaan vähän harmittaa se, etten saanut mistään valkoista yksilöä (joka onkin varmaan melko harvinainen, korjatkaa jos olen väärässä) mutta musta kelpaa paremmin kun mikään. Onneksi nyt on joku ''tukevampi'' vaihtoehto kangaskasseille, sun muille ns. rääpäleille. Multa löytyy sen verran paljon koulumatkaa, että reppu on joskus ihan hyvä (varsinkin 7 tunnin päivinä..) Mieluinen maanantai, ellei H&mn tilausta lasketa, joka lähtikin sisältöineen takaisin!
Ihanaa alkanutta viikkoa teille! Kävin tänään polkemassa reippaat 29 kilsaa rikkinäisellä pyörällä, kolisi ja kokoajan sai pelätä millon poljin irtoaa.. Huomenna mulla on koulukuvaus, ainainen epäonnistuminen alkaa tulemaan jo korvista. Jos nyt kerrankin onnistuisi kuvat? Myöskin illalla mää meen kattoon elokuviin Tumman veden päällä, mulle on näköjään iskenyt joku leffatauti.

10 kommenttia:

  1. oi mistä sait tilattua tuon?! oon mettästäny rovaniemeltä nuita mustana jokapaikasta muttei mistää tunnu löytyvän!:S kaikkia muita värejä kyllä on muttei just sitä mustaa mitä oon ettiny:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin partioaitasta, sama homma mulla oli! :-D viivyttelin vuoden ja kun olin menossa ostamaan niin kaikkia muita löyty muttei mustaa! :-D ainoa vaihtoehto oli tilata, tilaa sieki!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. On joo, mutta mikäpä ei olis tänä päivänä! :-D

      Poista
  3. musta fjällrävenin reppu ?!?! voiko olla tylsempää värivalintaa kun nuita reppuja on niin makean värisiäkin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä ite tykästyin mustaan eniten ja vaaleanpunaiseen :-) Musta oli käytännöllisemmän värinen meillä ja vaaleanpunanen ei kovin :-) Mulle just passeli!

      Poista
  4. jännä, että nyt vasta löysit ko ite oon nähny nuita vaikka missä, kuten prismassa moneen otteeseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oliki moneen otteeseen prismassa, mutta ku olin menossa ostamaan niin niitä ei ollut eikä tullut kahteen viikkoon vaikka odotin :/ Viikon ootin tätäkin reppua!

      Poista
  5. paaljo tuo reppu makso? :--) ihana iida

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postikuluineen päälle kuuskymppiä :-) Ihana sä <3

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox