5.8.2016

ISO VAIHE PÄÄLLÄ

28485125670_651de50e1d_o-tile

Bloggaaminen on ollut koko kesän, jopa kevään mulle todellinen pakkopulla. Musta tuntuu, että toteutan tätä täysin päinvastoin miten mun pitäisi. Mietin jatkuvasti miten tästä saisi vielä eloisan ja aktiivisen kokonaisuuden, mutta mun ideat ei vaan sovi enää mun tyyliin tai toteutukseen. Suoraan sanottuna mulla tekisi mieli jatkuvasti postailla kaikkea ja olla aktiivinen, mutta hävettää myöntää etten enää osaa tehdä tätä niin kuin haluaisin. En tiiä, pelottaako mulla vaan jotenkin lyyä koko homma lopullisesti pakettiin ja lopettaa tämä homma, mutta samalla kun mulla tekee mieli vaan postailla ja kirjotella. Tuntuu, että blogitki on nykyään vähän jääny taka-alalle ja muut sosiaaliset mediat on vallannu näidenkin osuuden.

Mun elämän voi kuitenkin tiivistää tällä hetkellä näihin neljään kuvaan. Työhön ja leipomiseen, ei niinkään alkoholin juomiseen vaan ystävien synttäreihin ja urheiluun. Ehdin valittaa ummet ja lammet, kun töitä ei mistään kuulunut. Yhtenä päivänä kuitenkin sain ja niin on tullu raadettua reilu pari viikkoa täyttä päivää, niin etten ole edes salille joutanut. Kokoajan oon menossa jonnekin, mutta siitä mie oikeastaan tykkäänkin. On hullua ajatella, miten kesä meni tuosta nuin vaan. En tehnyt taaskaan mitään ihanan Prahan lisäksi. Mutta eikö sitä pidä ennemmin nauttia siitä ettei ole sen koommin suunnitelmia, vaan saa esimerkiksi nukkua sinne kahteentoista, jos haluaa. Pakko myöntää, että sitä mie oon koko kesän tehnykki. Nauttinu vaan kaikesta, jopa tosi pienistä asioista mitä on tullutkaan tehtyä. 

5 kommenttia:

  1. Hei! Kiva postaus ja mun mielestä ainakin olisi tosi ihanaa, jos jatkaisit vielä tätä blogia, koska tätä on niin kiva lukea ja täältä saa paljon hyviä vinkkejä. Voisitko toteuttaa wanhojen tansseihin liittyvän blogipostauksen, jossa jakaisit tuleville wanhoille vinkkejä? Itselläni on tulevana lukuvuonna edessä wanhat ja olis kiva saada vinkkejä kyseistä päivää varten! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että hiljaisuuden jälkeen siellä vielä joku on! Mie voin toteuttaa vähän myöhemmin wanhojen postauksen ja laittaa siihen omia vinkkejä. Myös muut postausideat on ehdottomasti tervetulleita! :-)

      Poista
  2. Joo täällä myös toinen joka toivoisi että blogin pitoa jatkaisit koska tykkään erittäin paljon sun postauksista ja blogista muutenkin kokonaisuutena. Ja voin samaistua tuohon kesän ohi hurahtamiseen koska ei sitä itsekkään kyllä hoksannut että oli kesä ennenkuin se meni jo ohi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja siellä toinen! Kiva kuulla, että joku vielä täällä hengailee vaikka mulla henkilökohtaisesti tekisi mieli jo lyyä homma pakettiin. Silti mua jaksaa aina kiinnostaa postailla edes jotain tänne! Ja jep kesä meni ja tuli suoraan sanottuna kirjaimellisesti :-D

      Poista
  3. Hei!
    Olen kirjoittamassa opinnäytetyötä liittyen blogeihin ja niiden käytettävyyteen. Tavoitteena on parantaa erästä ilmaista blogipalvelua ja siihen tarkoitukseen tarvitsisin blogia kirjoittavien henkilöiden apua. Toivoisin, että mahdollisimman moni blogin kirjoittaja kävisi täyttämässä alla olevan linkin kyselyn.
    Kysely on helppo ja nopea täyttää ja siihen vastanneiden kesken arvotaan kaksi Finnkinon leffalippua!
    https://goo.gl/forms/Kt7KtvQtGY60anes1

    Kiitos avusta!
    – Tiia Valtonen

    VastaaPoista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox