12.10.2015

MIKÄ ON SINUN UNELMASI?

Meillä kaikilla on unelmia. Isoja ja pieniä, muttei mahdottomia. Mullakin on unelmia, varmaan kaikilla on. Tän Unelma Itsestä-valmennuksen myötä on päässyt testailemaan ajatuksiaan liittyen niin omiin unelmiin, itsetuntoon, liikuntaan ja ruokailuihin. Mulla varmaan päälimmäisenä unelmana on voida hyvin ja näyttää hyvältä omasta mielestä. Tän valmennuksen osalta siihen suuntaan ollaan menossa ja uskon, että sinne asti päästään. 

Oon tän viikon päivittämässä Unelma Itsestä-instagram -tiliä, johon jaan mun arkipäiväisiä asioita joiden avulla pyrin inspiroimaan myös teitä. Jaan teille sen kautta ehkä enemmän itsestäni ja mun tekemisistä, kuin oman henkilökohtaisen instagramin puolella. Mee seuraamaan siis @unelmaitsesta -tiliä jonka kautta näät myös muiden valmennuksessa olevian tyttöjen esittelyjä ja tekemisiä.

IMG_2046

Mä haluaisin kuulla mitä unelmia mun lukijoilta löytyy. Edes yksi riittää, mutta voit jakaa niitä niin monta kuin haluat. Sain arpoa Unelma Itsestä-työkirjan ja -voimakortit kaikkien kysymykseen vastanneiden kesken. Kerro siitä unelmastasi vähän ja laita kommenttiisi mukaan oma sähköpostiosoitteesi. Arvonta on päättynyt.

17 kommenttia:

  1. Mahtava että oot päässy mukaan tuohon valmennukseen! :)
    Mun pienisuuri unelma ois löytää joskus elämän aikana semmonen pysyvä tasapainosuus. Että osais iloita elämästä ilman sen kummempia syitä. Ettei tarttis jatkuvasti tapella oman pään ja kropan kanssa. Ehkäpä se sieltä vielä tulee...:)

    tuuli_k@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. Mulla ois unelmana onnellinen minä. Sen saavuttaakseni pitäis opetella olemaan ei-niin itsekriittinen ja vaativa elämän suhteen. Kuulostaa niin helpolta mut nah, ei se ole ku opetella vaikka tie on pitkä

    VastaaPoista
  3. ..ja viesti pätkäsee mutta joo. Haluaisin löytää sen saman vanhan inspiraation ja innostuneisuuden mikä joskus oli, nykyään tulee oltua hieman liian varovainen ittensä kans ja tietty heittäytyminen on käyny vaikeeks.

    Anni.lapio@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Yhtenä monista unelmista on unelma nähdä maailmaa. Haluan matkustaa, kokea kulttuureja, nähdä maailman kauniimpia paukkoja (ja kuvata niitä) ja päästä oppimaan kieliä.

    milja.parviainen@windowslive.com

    VastaaPoista
  5. Minun unelma on löytää tasapaino oman kehon kanssa. Näyttää hyvältä omaan silmään ja tuntea terveellisen elämäntavan tuoma hyvä olo.

    savanna.kaivola@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Mä oon kans tässä valmennuksessa. Nyt harmittaa, etten oo pariin viikkoon saanu tehtyä asian eteen oikein mitään enkä esim tehtäviä. Mutta mun unelma ja tavoitteet on tässä juurikin että saisin tehtyä enemmän asioita mistä nautin ja että ajattelisin ittestäni positiivisemmin. Sanoisin enemmän kyllä ja lähtisin enemmän asioihin messiin ja uskaltaisin. Nää on lähinnä sellasia oman pään ja ajatuksiensa muuttamisjuttuja lähinnä, ei niinkään esim. muutoksia mihinkään ruokajuttuihin tai liikuntajuttuihin. s-sposti snoukkaapina@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Hei tää on kiva juttu! :) Öö, unelmana ois nauttia elämästä niin, ettei se ois koko ajan suorittamista.

    VastaaPoista
  8. Elän tällä hetkellä yhtä mun pitkäaikaisimmista unelmista: oon au pairina (Englannissa). ♥ Toinen pitkäaikainen unelma on lähteä reilaamaan pitkin Eurooppaa, ja hankkia työ jonka tekeminen ei tunnu työltä (eli sen tekeminen sopii mulle niin hyvin). Näitä kohti koitan pyrkiä parhaani mukaan ;)

    VastaaPoista
  9. Mun unelma on löytää oma, itselleni sopiva elämäntyyli, joka tukee terveyttä ja hyvää oloa.

    ao107003 @ jao.fi

    VastaaPoista
  10. Mun unelmana on valmistua joskus ja päästä töihin, kun nyt kerrankin olen löytänyt alan joka tuntuu oikeasti mun jutulta (terveisin kirjastonörtti)!
    Toinen iso unelma, joka vaikuttaa ensimmäiseen unelmaan, on se että pystyis taas olemaan ihmisten keskellä, vaikka keskustassa ruuhka-aikaan, ilman että paniikkikohtaus vaanii koko ajan tai iskee täysillä päälle.

    njalla84@gmail.com

    VastaaPoista
  11. mun unelma tällä hetkellä on oppia rakastamaan itseä kaikista "virheistä" huolimatta!

    heidi97@wippies.com

    VastaaPoista
  12. Unelmani on löytää/oppia sopiva itsevarmuus.

    jasminella82 ät gmail.com

    VastaaPoista
  13. Mä haluisin muuttaa New Yorkiin poikaystävän kanssa muutamaks kuukaudeks ja elää sellasta elokuvaelämää! Kierrellä vaan ja vetästä lenkkejä central parkissa... :)

    essiwou@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Pitkien pohdintojen jälkeen tänä syksynä tämä tyttö on löytänyt suunnan tulevaisuudelleen. Lukio jälkeen aion lähteä tavoittelemaan kolmea suurinta unelmaani: armeijasta selviytyminen ja mahdollisesti ruk:iin pääsy, työskenteleminen rauhanturvaajana ja näiden jälkeen opiskeleminen lääkiksessä. Näiden unelmien saavuttaminen tälläiselta ei niin hyvässä fyysisessä kunnossa olevalta ja ei niin kovin "kirjaviisaalta" ihmiseltä tulee vaatimaan paljon töitä, mutta unelmien saavuttamisellahan on aina hintansa. Teitä kaikkia unelmien tavoittelijoita haluaisin muistuttaa siitä, että ainakin kaikille perusterveille ihmisille unelmat on täysin saavutettavissa eikä se vaadi kuin työtä, työtä ja työtä. Taistelkaa unelmistanne!

    kristiinakatariina98@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Hei vitsi kiitos kaikki ihanista tarinoista ja kertomuksista mitkä ovat teidän unelmianne! Vinkkailkaa kavereille tästä hyvästä mahdollisuudesta saada työkirja ja voimakortit itselleen!

    VastaaPoista
  16. Vitsit tämä muuten vaikuttaa mielenkiintoiselta jutulta :) täytyykin tutustua paremmin! Tsemppiä unelmien tavoitteluun! Ihanaa, että sulla on uskallusta tehdä mitä haluat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy ihmeessä, sillä Unelma Itsestä on aivan ihana projekti itselle. Kiitos paljon! Mun mielestä jokaisella on oikeus ja mahdollisuus toteuttaa unelmiaan sekä tehdä mitä tahtoo, kuten pitää itseään todella mahtavana. :-)

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox