20.4.2016

TREENIPÄIVÄKIRJAT

25940743124_d0b114af89_o

Löysin itsestäni viime vuonna juuri näihin aikoihin otetun kuvan Springbreakissa ja pakko sanoa, että kiloja on lähtenyt ja paljon. Mun kasvot on muuttuneet ihan kokonaan ja kroppa on alkanut näyttämään edes vähän paremmalta. Kuvaa kyllä tuli ihmeteltyä, mutta siihen aikaan mun ruokailut sun muut oli vähän retuperällä. Tällä hetkellä ollaan hyvissä voimissa, mutta mua vaivaa kuitenkin ikävät ylävatsavaivat (taas), joten seuraavat viikot mennään pakostakin kuulostellen.

26545724375_ea72b5132f_o

Nyt kuitenkin tulee varmaan yksi blogihistorian toivotuimpia postauksia. Te ootte halunneet mun treeniviikosta edes vähän infoa. Mun treenit vaihtelee oikeastaan melko paljon viikosta toiseen, mutta pyrin käymään aina vähintään kolme kertaa salilla tehden kaikki ruumiinosat läpi. Riippuen viikosta, pyrin myös tekemään pari aerobista, kuten esimerkiksi reippaita kävelylenkkejä. Kävelylenkit on nyt yleistyneet, kun sain kunnian päästä ulkoiluttaan koirakaveria aina omistajan ollessa töissä. Se tuo todellakin vaihtelua mun viikkoihin, mutta sitä just on kaivattukin! 

SU, 10/04

reipas kävelylenkki, 1h

MA, 11/04

lämmittely,  5min
sali, jalat
palautus (juoksumatto+powerplate), 10min

TI 12/04

reipas kävelylenkki + juoksuspurtit, 1h15min

KE 13/04

lämmittely kepin kanssa, 3 min
sali, olkapää-ojentaja-hartiat
reipas kävelylenkki, 30min

TO 14/04

vapaa

PE 15/04

reipas kävelylenkki, 30min

LA 16/04

kotitreeni, 
hauis-vatsa-selkä-jalat

SU 17/04

vapaa



Jos sulla jäi jotain kysyttävää mun treeneihin liittyen niin kysy pois, mie koitan vastata parhaani mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox