25.2.2014

HELMIKUUSSA RÄPSITTYÄ

Mulla on ollu jotenkin ihan hirveenä kaikkea tekemistä ja puhettakaan siitä mitä mulla on vielä tekemättä. Päivät on masentavia harmaudessaan ja loskakelit näköjään iski jo helmikuussa. Onneksi kahtena päivänä on nyt paistanu kumminkin aurinko pitkästä aikaa, ihanku sitä ei olis nähny viiteen vuoteen. Oon ihan loman tarpeessa ja onneksi se alkaa perjantaina. Mää en oo kerinny kuvailemaan vaikka niinkin oon suunnitellut. Tänäänkin mun piti käydä kuvailemassa ja muutenkin piti tässä joku päivä kuvata teille jotain muutakin kun ainaista tätä samaa. Oon kumminkin kauhean huono kuvaamaan puhelimella sillä poistan aina kaikki turhat whatsappissa tulleet kuvat enkä muutenkaan  jätä mitään muistiin. Mää kumminkin haluaisin tehdä teille enemmän näitä puhelinkuvapostauksiakin jos vaan sattuisin muistamaan kaivaa sen puhelimenkin esiin. Mää kumminkin löysin tän helmikuun varrelta kuvia jotka nyt jaankin teidän kanssanne ;-D1 1. Vielä helmikuun alussa päästiin liikuntatunnilla luistelemaan. Laitoin pitkästä aikaa kaunokit jalkaan ja pakko sanoa että ehkä hokkarit on enemmän mun mieleen. // 2. Wanhat! // 3. Pyörähdettiin sinä sunnuntaina Ikeassa kun Enni Rukajärvi voitti hopeaa. // 4. New!2 5. Oli ihana tulla perjantaina kotiin kun äiti oli laittanu mulle ihanan salaatin, kiitos! // 6. Selfie // 7. Pll agaaaiiinn, oon niin koukussa. // 8. Ja hiihtämässäki pystyttiin vielä käymään kuun alussa, nyt kun keli on sit mitä on.
9. Mulla oli tänään ruotsinkoe ja eilen illalla päätin liimata kaikki tärkeimmät asiat muistilappuina seinään. Pystyn samalla meikkaamaan ja kertaamaan kokeeseen ;-D // 10. Salkkarit tulee katottua nykyään jälkikäteen katsomosta koska yleensä sattuu just pumpit sun muu samalle ajalle. Ja puhettakaan siitä että mä jättäisin kattomatta yhtään jaksoa. // 11. Tämän päivän rentoa asua. // 12. Viime viikolla kävin moikkaamassa pitkästä aikaa ihanaa Ottoa ja Inaria Coffarissa kaakaolla!

Onko teillä hiihtolomasuunnitelmia vai menikö sun loma jo? 

6 kommenttia:

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox