3.2.2014

AJATUKSEN KULKU HIPOO NOLLAA

006 010 026 Moikka! Mun täyty ihan silmiä hierasta ko tulin käymään bloggerin puolella sillä teitä lukijoitahan on tullut lisää ja määrä hipoo jo kolmeasataa! Wouu ihan mieletöntä eli tervetuloa! Musta on tosi outoa et kohta mullon jo kolmesataa lukijaa vaikka vasta päästiin edes sataan, toivottavasti määrä vaan ajanmyötä lisääntyy.

Mulla on ollu ihan normaali viikko - paria asiaa lukuunottamatta. Mää sain vihdoin uuden sängyn viime viikolla itelleni ja nyt kelpaa nukkua tuplasti isommassa ja paremmassa sängyssä. Mää vaan en oo tyytyväinen just tällä hetkellä tähän sisustukseen koska tuo sänky nyt vie enimmän tilan. Pitäs vaan näköjään alkaa pyöritteleen tätä täällä huoneessa - miettiä mitä vies pois ja mitä tuo tilalle. Hankalaa tämä kun huoneeseen ei oo koskaan tyytyväinen. Mitäpä sitten ko mulla on oma iso talo ja siellä stressataan samaa että mikään ei näytä hyvältä :-D Onneksi sen aika ei ole vielä. Mun sisustusmaku kumminkin koostuu vanhasta, modernista ja vaaleasta, että sekin varmaan näkyy mun huoneessa. Myöskin tarvisin uuden peiton, jonkulainen uusi tuolikin olisi kiva ja... niimpä.

 Mulla on omasta mielestä paljon tekemistä ennen hiihtolomaa, sillä sitä ennen löytyy kokeita ja samalla täytyis tehhä kirjailijakansiokin. Onneksi oon päättänyt mun oman kirjailijan vaikka ehkä olisin voinutkin valita toisen, mutta onneksi aikaa kumminkin on. En tiiä tuleeks sen tekeminen olemaan helppoa, koska mää en tosiaan osaa kirjottaa paljoa mitään muutakun tämmöstä blogitekstiä jota en jaksa edes tarkistaa kirjoitusvirheiltä. Eihän tuo paljolta kuulosta eikä se olekkaan. Piti sitä jostain valittaa.

Kumminkin mää alan kertailemaan enkun sanakokeeseen, jonka sain tietoon äsken. Tää on jo jotenkin arkipäivää että yhdentoista aikoihin kuulee että huomenna olikin sen epäsäännölisten verbien sanakoe. Eihän se auta muutakun kertailla ja lukea, adios amigos!

5 kommenttia:

  1. Ooi ihanan kokoinen sänky<3 määki haluan:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se joo! :-D Mutta pitäs vaan keksiä uutta järjestystä omaan huoneeseen.

      Poista
  2. ihanat kuvat ♥ oon uus lukija, niin voisitko tehdä jonkun huone ja/tai kuvapostauksen jossain välissä ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tervetuloa! :-)
      Multa löytyy täältä yks huonepostaus jo viime syksyltä eikä mun huone ole hirveänä muuttanut siitä muotoaan. Voin tietenkin tehdä uuden heti kun pääsen sovintoon mikä laitetaan ja mihin. :-D

      Poista
  3. Sulla on ihan sika kivoja kuvia täällä!! :)

    VastaaPoista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox