13.7.2015

PICS FROM MY PHONE



1// Työviikolla poikkesin ruokatauolla moikkaamassa Peppiä kahvilla.

2// Sain synttärilahjaksi lahjakortin koruliikkeeseen yhtä tiettyä korua varten, mutta mieli muuttui ja ostin lahjakortilla uudet hopeiset korvakorut. Sain myös kahdet helmikorut yksien hinnalla, joten nyt on korvakorua vaikka toiselle jakaa.

3// Tiedättekö sen tunteen, kun onnistuu ottamaan oikeasti hyviä kuvia? Sain otettua mun veljestä liian monta oikeasti onnistunutta yo-kuvaa, mutta yksi niistä on ehdottomasti mun lemppari.

4// Jos puhutaan jalkapallosta ja turnauksesta, niin oon yleensä innoissani lähdössä mukaan. Mulle valitettavasti tuli just kamala kuume, kurkkukipu yms. kyseisen turnauksen aikaan joten parantelin itseäni pari päivää ja menin vikaan peliin. Meän joukkue pelasi kyllä tosi hyvin verrattuna vuoden treenimäärään, jonka voi laskea yhden käden sormilla. :-D



5// Perjantain asu. Ostin kyseisen t-paitamekon H&mltä ja yhdistin ruutupaidan. Mun mielestä tosi kiva asu!

6// Tänään löysin yhden tosi ihanan alelöydön H&mltä. Oon kattonut kyseistä takkia koko kevään ja nyt se oli tosi hyvällä alennuksella. Se taitaakin päästä mun päälle ihan lähipäivinä!

7// Terveystalolla on tullut käytyä kuukauden sisään enemmän kuin koskaan. 

8// Pyöräreissulla! Kuntosali ja muut raskaat liikunnat on kielletty, joten rauhallinen pyöräily korvatkoon sen sitten.

Untitled

9// Moikkaamassa isoveikkaa Sodankylässä. 

10// Tänään päätin testata itse tehtyjä viinereitä! Pakko myöntää, että voittaa helpostikin kaupan tuotteet, niinkuin moni muu itsetehty. 

11// Sotkussa kahvilla samalla reissulla!

12// Sairastin tässä kolmessa viikossa ehkä elämäni pahimman "taudin". Tähän tautiin kuului niin kuumetta, kahden korvan korvatulehdusta, mahakipua, oksentamista, kasvohermohalvaantumista ja muita pieniä vaivoja. Toivotaan, että tämä parantuminen lähtee nyt kunnolla käyntiin ja pääsen sitten kuukauden tauon jälkeen palaamaan ihan terveenä takaisin urheilun pariin. Ai että, miten ikävä on jo salitreenejä! :-D


Että sellasta löytyi siis puhelimen kätköistä. Mulla häiritsee suunnattomasti Flickrin huonolaatuiset kuvat ja se näyttää tuottavan monelle muullekin bloggaajalle harmaita hiuksia. En tiedä, näkyykö teidän koneellanne vihreitä ja violetteja raitoja kollaasien reunoilla, mutta muuta en tähän hätään voi tehdä. Yritin saada jopa ne ärsyttävät Flickrin tuottamat reunat tästä pois.

En tajua mikä tätä kesää vaivaa, kun lämpöasteet pyörii siellä kymmenessä. Keskiviikkona kumminkin irtaudun vähän arjesta ja pyörähdän päiväreissun junalla puksuttaen Oulussa. 

2 kommenttia:

  1. Jos tuo valkoinen jopo on sinun niin oon kateudesta vihreä!! Tai oon kyllä kateudesta vihreä ihan kaikista pyöristä. :D Oma jopo on rikki ja oon niin katkera. :D Toivottavasti oot kovasti jo paranemaan päin! Pahalta kuulostanut tuo tauti :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se mun jopo, jonka sain vuosi sitten lahjaksi. Ja rikkinäinen pyörä on kyllä ikävä juttu, toivottavasti saat sen korjattua! Ja joo onneksi näyttää tää tauti jo vihreää valoa, sillä tää on kyllä ollu aivan kauhea :-D

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox