3.7.2015

MELKEIN KUOLEMAN KIELISSÄ

IMG_8660

Morjens! 

Ai vitsi, mikä viikko mulla onkaan takana. Ette tajuakaan, miten hirveä ja hauska se on voinut olla yhtäaikaa. Maanantaina olin jo innoissani lähdössä salille, mutta yhtäkkiä mulle nousi tosi korkea kuume. Kuume kumminkin laski yön aikana kokonaan. Aamulla tajusin saaneeni melko pahan tuntoisen korvatulehduksen ja päivä meni sitten töitä tehdessä, eikä annettu sen ollenkaan vaivata. Illalla olo oli taas ihan hyvä ja päätin lähteä mukaan kauppakierrokselle. Ei ehkä olisi pitänyt, sillä jalat ei meenannu loppu vaiheessa kantaa ja mulla oli niin kylmä, että huulet muuttui siniseksi. Mittari näytti taas melkoisia lukemia ja vielä todella korkeita.

Tällä hetkellä oon siis koko viikon ollu kohta kipeänä ja on sitä ollutkin kuumetta, nuhaa, yskää, korvatulehduksia, lisää kuumetta ja yskää. Mistä hemmetistä mää repasin keskellä kesää näin kauhean viruksen itteeni? :-D Tänään myös vaihdettiin antibiootit, jotta saatais tuo melko pahalta näyttävä korva paranemaan. Mulle myös kerrottiin tärykalvon olevan tulehtunut, jonka huomaa siinä, etten kuule oikealla korvalla melkein mitään. 

Kumminkin viimeinen viikko kesätöitä on nyt purkissa (ainakin melkein, sillä mun pitäisi ladata kaikki videot vain nettiin, joka syö koko naapuruston netit samalla) ja ajattelin lähteä nyt kunnolla ihan loman viettoon. Mulla oli aivan mahtava viimeinen viikko kesätöitä, sillä oli hyvät ilmat kuvailla pihalla. Nyt kumminkin parantelen vain itteni kuntoon ja sen jälkeen vois miettiä, mitä sitä seuraavaksi tekisikään. Ihanaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox