21.5.2015

KESÄKSI HUULET KUNTOON

IMG_8989

Sain kivan lähetyksen postissa, nimittäin paljon kehuttuja HURRAW-huulirasvoja! Mää sain valita pari kappaletta itselleni ja mulla oli kauhea valinnanvaikeus. En tosiaan tiennyt mitä kaikkea haluan, joten kyselin apua Erikalta ja sieltähän tuli monet hyvät ehdotukset jotka näkyy oikeastaan kyseisessä kuvassa. Valitsin siis Kaphan, Greipin, Limen, Sun Balmin (SK15) ja Earl Greyn. 

Oon nyt testaillut paria kappaletta ja pakko sanoa, että oon tosi yllättynyt. Rasvat on todella kosteuttavia ja tuoksut aivan ihania, eikä todellakaan mitään voimakkaita. En tykkää huulirasvoissa kauhean vahvoista tuoksuista tai tykkää, jos huulirasva maistuu sietämättömälle. Nämä ei todellakaan maistu melkein millekään ja tuoksuu miedosti juuri sopivasti. Plussaa tietenkin siitä, että tuotteet on luonnollisia, vegaanisia ja tehty pienissä erissä käsin. Itse tykkään eniten Earl Greysta ja Sun Balmiista. Suosittelen ehdottomasti ostamaan, sillä nämä todellakin tulevat olemaan mun kesän vakkarituote!

IMG_9007

www.hurraw.fi on juuri avattu ja siellä onkin avajaistarjouksena kaikki huulirasvat -25% + ilmainen toimitus. Eli käykääpä klikkaikeen pari huulirasvaa ostoskoriin ja laittakaa huulet kesäksi kuntoon. 

Jos tilaaminen ei kiinnosta niin huulirasvoja saa myös Sokokselta, Sokos Emotionista, Ruohonjuuresta ja Punnitse & Säästä-myymälöistä!

*Yhteistyössä Hurraw! kanssa

2 kommenttia:

  1. Kun kirjotit käyväs salilla, niin mimmosia tavoitteita sulla on? Mistä saat motivaatioo? Käytkö ns. hyvän olon vuoks/laihdutatko/lisää lihasta/kesäkuntoon? Ois kiva kuulla! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis oon aina ollut todella urheilullinen, joten kaikki varmaan pohjautuu siihen. Mun kunto ja liikkuminen kumminkin rapistui joskus v. 2012-2013 ja jäi pois mun elämästä henk.koht syiden takia ja se näky myös e-pillereiden sekä liikkumattomuuden ansiosta. Lihoin sellaset 10kg ylipainoa omaan normaaliin painooni nähden ja vuosi sitten sitä heräs todellisuuteen, että nyt lähtee. Oon nyt liikkunut aktiivisesti vuoden ja pienin askelin tiputtanut jo sen 10kg melkein pois, mutta tavoitteena mulla on, että lähtis vieläkin. :-) eli käyn hyvän olon, sekä kasvatan lihasta ja samalla ns. "Laihdutan" mutten tietoisesti laihduta :-D. Multa on aina löytynyt lihasta, joten mikäpä haittais, jos lihakset näkyis kunnolla ja olis vähän "fitness" :-D Mä saan motivaatiota katsomalla peilistä ja näkemällä tuloksia, sekä tiedostamalla mitä haluan lisää. Kysy, jos haluat tietää lisää tai muuta vastaavaa :-)

      Poista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox