2.12.2014

JOULULAHJALISTA

Joululahjalista
Mun joululahjatoiveet näyttää mun mielestä ehkä vähän erilaisilta, mitä normaalisti meillä melkein 17 vuotiailla. Vai oonko väärässä? Musta tuntuu, etten tarvitsisi edes mitään, mutta ainahan saa jotain toivoa, vai mitä? Mää kerään Iittalan Teema-astiastoa, joten siihen toivon aina lisää osia. Mukavasti kylkeen voisin ottaa myös Marimekon Siirtolapuutarhan tuotteita, koska en vaan pääse yli siitä miten kauniita noi on. Iittalan Essence-valkoviinilasit on nyt vaan.. niin ihanat. En pääse niistä yli, enkä ympäri ja voisin kyllä ottaa jo valmiiksi kaikki muutkin Essence-sarjan tuotteet, kuten vaikka juomalasit. Mulle myös kelpaisi uusi kakkuvuoka halkaisijaltaan 18cm ja n. 10 senttisillä reunuksilla. Desing House Stockholmin Block-valaisin olis juuri täydellinen mun yöpöydälle, sekä tarpeeksi pieni. Oon kattonu sitä jo monta vuotta, mutta koskaan en ole saanut aikaseksi tehdä muuta, kun vaan katsoa sitä netistä. Myöskin uudet treenivaatteet tulisi tarpeeseen, sekä uusi musta pienempi käsilaukku. Niken Air Forcet on varmaan se ainoa joululahja, mitä toivon tosissani. Oon ihan rakastunu niihin kenkiin, sekä löysin ne vihdoin netistä. Pliis, äiti lukisitko edes tämän toiveen? Uusi hajuvesi olis kans ihana, mutta en oo koskaan osannut olla sellainen yhden hajun ihminen. Voiko noin edes sanoa! :-D Koska oon aina ollu vähän enemmän kokeilija-tyyppi, joten kyseisen kuvan hajuvesi olisi ihana uutuus, ellei se ole just sellainen mikä tuottaa migreeniä muillekin kun minulle. Pienempinä toiveina on joulukarkit, raha sekä uudet helmikorvikset.  Toiveita olikin näköjään ehkä enemmän mitä luulin. Tätä listaa oli kyllä vähän vaikeampikin keksiä, koska aluksi musta tuntui, etten löydä mitään kivaa, mutta toivottavasti saitte vähän käsitystä mitä mää hamuan itselleni lahjaksi. Listalla on myös sellaisia osia, mitä antaisin ehkä myös läheisille lahjaksi. Ihanaa, että on jo joulukuu! Haluaisitteko taas muuten sellaista postausta missä jakelisin vinkkejä mitä kannattaisi ostaa esimerkiksi veljelle tai ystävälle? 

6 kommenttia:

  1. Air forcet.... <3<3<3<3<3<3 pakko hankkii keväämmäl!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Essiii.. me ollaan niin samanlaisia! :-D Ne on aivan ihanat ja mun on pakko saada ne!

      Poista
  2. Siis aivan melkein kun kopio mun toivelistasta, jos en siis viettäisi joulua Nykkssä.. Samaa ikäluokkaa ollaan ja oon jo ihan hulluna keräilemässä astioita ja kaikkia oikeesti tarpeellisia juttuja tulevaisuudelle. Kaverit naureskeleekin aina kun vietän aikaa Stokkan astiaosastolla miettien mitä aterimia rupeisin keräilemään.. Noi viinilasit mulle myös kiitos, aivan ihanat!

    -ss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aijaa! :-D Joskus kuulee, että ''mitä.. pyydätkö sä oikeasti laseja lahjaksi?'' Kyllä pyydän ja varmaan ainoat toiveet mitä toivonkin! Ja nuo Essencen viinilasit on aivan ihanat, voi että kun ne ilmestyis kääröstä.. ;-D
      En valitettavasti voi harmitella sitä, että joudut viettämään joulun Nykissä, koska viettäisin sen siellä itse kans ihan mielelläni! :-D Ihanaa joulunodotusta ja ihanaa joulua Nykiin! <3

      Poista
  3. oi kun ihana postaus & ihania toiveita sulla! ♥

    VastaaPoista

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox