5.8.2014

KAIKKI LOPPUU AIKANAAN

172 IMG_8785 083 010 185 Se kuuluisa koulu starttaa huomenna. Mulle itselleni se tarkoittaa uutta koulua ja pakko myöntää, että vähän jänskättää, mutta en usko että olen ainoa. Tän vikan lomapäivän oon ottanut ihan rennosti. Aamulla heräsin niinkuin joka aamu herätyskellon soittoon ennen yhtätoista. Tuntu haikealta aloittaa vika kesäaamu tekemällä herkullista aamupalaa itselle ja syöden se sitten terassilla auringon paistaessa. Mää oon ollut tän kesän melkoinen marjojen kuluttaja ja tällä kertaa kovassa huudossa on ollut vadelmat jotka sattuivatkin loppumaan tänä aamuna. Miten mää pärjään enää kesän jälkeen ilman näitä ihania tuoreita marjoja sekä nektariineja? Mun kesä oli paljon erilaisempi mitä odotinkaan. En viettänyt öitä rannalla, en valvonut pitkään, en nähnyt kavereita, en juhlinut ja en oikeastaan tehnyt mitään mitä olin kuvitellut. Kesäkuun lopussa ollut Berliinin reissu on ollut mielessä monta kertaa, sillä reissu oli todella huippu. Saksa voitti myös jalkapallon MM-mestaruuden. Ekaa kertaa koskaan seurasinkin jalkapalloa kiinnostuneena. Tänä kesänä mä vietin eniten aikaa itseni kanssa. Kävin pyöräilemässä ilman sen kummempia suunnitelmia, pelasin jalkapalloa, tein monta viikkoa erilaisia ruokia ja leivoin vaikka minkälaisia uusia juttuja. Niinkuin Erikakin mulle sanoi ''Joskus on hyvä antaa aikaa itselleen.'' päti mun kesään hyvin. Oon saanut ajateltua todella paljon erilaisia asioita ja myös sitä ketkä todellakin on ne oikeat ystävät. Heinäkuussa otin sitten kokonaan rennosti, otin ennätysmäärät aurinkoa, poltin nahkani pariin kertaan, kävin asuntomessuilla ja nautin vaan lomasta. Nyt kumminkin on tullut aika lähteä iltapalalle, värjäämään hiukset sekä nukkumaan ehkä kerrankin ajoissa. Viime yönä menikin vähän pitempään mitä olin kuvitellut. Ihanaa ensimmäistä koulupäivää kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallisia kommentteja. Kritiikki ja muut huomioon otettavat kommentit luetaan ja mahdollisesti julkaistaan, mutta pidetään kuitenkin kommenttiosio tyhjänä turhista asiattomista kommenteista. Kiitos! :-)

Searchbox